مسلخ محسن چاوشی سلاخی شد

بالاخره بعد از دوسال آهنگ مسلخ محسن چاوشی منتشر شد.

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: قطعه‌ای که قرار بود از طریق سازمان اوج انتشار یابد اما از بستری نامعلوم در صفحات تلگرامی و در سایت‌ها تکثیر شد تا به گفته خود محسن چاوشی یکی از شاخص‌ترین آثار او به نامطلوب‌ترین شیوه ممکن به دست مخاطبان بی‌شمار او برسد.

شیوه‌ای که باعث شده است توجه به کیفیت و پیام آهنگ تحت‌الشعاع حواشی و دلایل لو رفتن آهنگ و گمانه‌زنی‌های بی‌شمار قرار بگیرد.

محسن چاوشی که وسواس ویژه‌ای روی این آهنگ داشت با لو رفتن آهنگ تعبیر جالبی از لورفتن آهنگ کرد و گفت: مسلخ سلاخی شد.

نکته جالب توجه درباره این آهنگ اینجاست که کارگردان «لاتاری» یعنی محمدحسین مهدویان چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که جرقه اولیه ساخت فیلمش از روی همین آهنگ بوده است.

محسن چاوشی  در صدر اخبار

بحث مجوز آلبوم ابراهیم که بعد از کش و قوسی طولانی میان تهیه کننده آلبوم و محسن چاوشی و دفتر موسیقی وزارت ارشاد تقریبا به پایان رسیده بود و قرار بود پنجم شهریور ماه آلبوم عرضه شود اما به ناگهان با بیانیه تهیه کننده و پخش کننده آلبوم  ابراهیم و به دلیل آماده نبودن تراکت و مشکلات در تولید انبوه آلبوم به یازدهم شهریورماه موکول شد.

این خبر نارضایتی مخاطبان محسن چاوشی را در پی داشت و کار به جایی رسید که خود محسن چاوشی با گذاشتن پست اینستاگرامی از مخاطبانش دلجویی کرد.

باید دید که بالاخره این پرحاشیه بالاخره چه زمانی به دست مخاطبان و دوست‌داران محسن چاوشی خواهد رسید.

دانلودآهنگ مسلخ با صدای محسن چاوشی

پایان پیام

کد خبر : 99785 ساعت خبر : 11:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99785
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات