مغزهای کوچک زنگ زده اکران می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فیلم مغزهای کوچک زنگ زده بی‌شک یکی از مهم‌ترین و متفاوت‌ترین فیلم های سینمای ایران است.

این فیلم سال گذشته یکی از بهترین فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بود. هومن سیدی با کارگردانی این فیلم نشان داد که سینمای ایران صاحب یک کارگردان جوان و صاحب سبک شده است.

مغزهای کوچک زنگ زده هم سینمای اجتماعی است و هم سینمای سیاسی. این فیلم نماینده روزگار خود است و نشان دهنده مشکلات و شکاف‌های عمیق اجتماعی در جامعه است.

مغزهای کوچک زنگ زده هم فیلمنامه خوب و درجه یکی دارد، هم کارگردانی دقیق و موثری دارد و هم بازیگران خوبی در آن بازی می‌کنند. مغزهای کوچک زنگ زده از آن فیلم‌هایی است که باید آن را بیش از یک بار دید. این فیلم از چهارم مهرماه امسال اکران می‌شود.

خلاصه‌‌‌‌‌ فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

میگن اگه چوپان نباشه گوسفندا تلف میشن یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن چون مغز ندارن، هرکسی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز.

حتماً وقت بگذارید و مغزهای کوچک زنگ زده را در نخستین هفته اکران تماشا کنید.

هومن سیدی در مغزهای کوچک زنگ زده کاری بزرگ برای سینمای خود و البته سینمای ایران کرده است.

شاهکار اثر «هومن سیدی»در نگارش فیلمنامه با بازی درخشان «نوید محمدزاده» و «فرهاد اصلانی»، درک درست نویسنده و کارگردان از «روان‌شناسی پدر و نقش وراثت» است.

آنجا که نشان می دهد حتی وقتی فردی از پدر و مادر دیگری متولد شده باشد و در خانه پدر دیگری زیست کند، این وراثت به معنای انتقال صفات به فرزندان، چه خصلت ها و ذهنیت ها و مغزهای متفاوتی را رقم خواهد زد. حتی وضعیت روحی، روانی، اقتصادی و اجتماعی یک پدر و مادر در زمان انعقاد نطفه فرزندان، چگونه موجب ایجاد شخصیت های متفاوت خواهد شد.

هومن سیدی می‌تواند قله‌های بلند ایران در سینمای جهان فتح کند آن روز دور نیست.

پایان پیام

کد خبر : 100504 ساعت خبر : 11:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100504
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات