پنج اجرای ابوطالب حسینی در خندوانه

ابوطالب حسینی در خندوانه چه کرد؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی، با اعلام نتایج نهایی دومین دوره مسابقه خنداننده شو، ابوطالب حسینی بر اساس آرای دریافتی از بینندگان، رتبه دوم را کسب کرد.

اعلام نتیجه نهایی خنداننده شو سال ۱۳۹۷

پایگاه خبری گلونی از ابتدای مسابقه خنداننده شو تلاش کرد تا به بررسی و نقد اجراهای این دور از مسابقات بپردازد. در اینجا نگاهی می‌اندازیم به اجراهای ابوطالب حسینی و یادداشت‌هایی که در پایگاه خبری گلونی درباره او منتشر شد.

اجرای نخست

معین بادپا درباره نخستین اجرای ابوطالب حسینی نوشت:« ابوطالب حسینی این هنر را نشان داد که می‌تواند با سادگی اجرا و بدون استفاده از ادا و حرکات اضافی، اجرای خوبی داشته باشد. متن و اجرای ابوطالب اگرچه شروعی امیدوارکننده نداشت، اما از نیمه به بعد سیر صعودی را طی کرد تا جایی که پس از اتمام اجرا، استندآپی حدودا موفق را در ذهن مخاطب به یادگار گذاشت.»

اجرای دوم ابوطالب حسینی در خندوانه

محسن فراهانی درباره اجرای او نوشت:« او موضوع خوبی را برای استندآپ خود انتخاب کرده بود: بی‌کاری. همان چیزی که از یک کمدین انتظار می‌رود. پرداختن به مشکلات و مسائل روز جامعه‌ی خود. ابوطالب اما از ابزار مناسبی برای شوخی ساختن استفاده نکرد. شوخی‌هایش گریزی به شوخی‌های جنسی می‌زد و همین امر باعث شد چند تکه از استندآپش حذف شود.»

معین بادپا هم یادداشتی نوشت:«یک ویژگی مهم استندآپ کمدی ابوطالب حسینی این است که تلاش می‌کند از بسط دادن بیش از حد یک طنز یا شوخی پرهیز کند. او به عناون کمدین می‌داند که گاهی اوقات شرح بیش از حد یک شوخی، نه تنها به شدت طنز او لطمه وارد می‌کند بلکه زمان او را هم خواهد گرفت. به همین دلیل است که ابوطالب هر گفتگو یا اتفاق را در بازه زمانی کوتاه خلاصه می‌کند.»

اجرای سوم

معین بادپا در یادداشتی نوشت:«در متون ابوطالب حسینی احساس می‌شود او بدش نمی‌آید در اجرای استندآپ، از خط قرمزهایی عبور کند. به طوری که در اجراهایش همیشه، اشاراتی دو پهلو دارد. شاید آنجا که صریح صحبت می‌کند همان بخش‌های حذف شده از اجرای اوست.»

محسن فراهانی هم نوشت:« ابوطالب یک شروع بسیار بد داشت. او حتا پایان چندان خوبی هم نداشت. اما میانه‌ی اجرای ابوطالب حسینی عالی بود. او در صحنه‌ی خواستگاری کلی شوخی دست اول و خنده‌دار را پشت سر هم ردیف کرد و خنده گرفت.»

اجرای نیمه نهایی ابوطالب حسینی در خندوانه

اجرای نهایی

در یادداشتی که در گلونی منتشر شد درباره اجرای فینال او نوشتیم:« او به عناون کمدین می‌داند که گاهی اوقات شرح بیش از حد یک شوخی، نه تنها به شدت طنز او لطمه وارد می‌کند بلکه زمان او را هم خواهد گرفت. به همین دلیل است که ابوطالب هر گفتگو یا اتفاق را در بازه زمانی کوتاه خلاصه می‌کند.»

پایان پیام

کد خبر : 99923 ساعت خبر : 2:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99923
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات