ژن خوب‌ با فامیلی جدید رسید

البته شاید هم مجبور بشن این فامیلی جدید رو تو آمازون بخرن که اون دیگه به عملکرد فرامرزی خودشون بستگی داره.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: سایت خورنا در خوزستان از موج تغییر «نام خانوادگی» برخی آقازاده‌ها،بستگان مسئولان و ژن های خوب خبر داده و نوشته‌است:

پس از حساسیت ویژه مردم و رسانه ها نسبت به فرزندان مسئولین و ژن‌های خوب، اکنون برخی فرزندان مسئولان و نزدیکان آنان با تغییر نام خانوادگی خود، انتساب به نام خانودگی قبلی را به کلی منکر می شوند و از این طریق افکار عمومی را فریب می‌دهند.

نام‌های خانوادگی تان را به مردم بفروشید

البته ما حاضریم فامیلی‌هاشون رو ازشون بگیریم، هیچ استفاده خاصی هم ازش نمی‌کنیم همین که ببینیم تٲثیر روانی این نوع نام‌های خانوادگی روی جامعه چیه کافیه؟

نهایتش حالا یه صفحه مجازی با فامیلی طرف می‌زنیم و توش همه‌نوع تحلیل روانشناسی و جامعه‌شناسی ارائه می‌دیم. اونها هم در نهایت هر گونه نسبت ما با خودشون رو تکذیب می‌کنن، کاری که در حال حاضر هم دارن درباره بچه‌هاشون انجامش می‌دن.

تفاوت ما با آنها در چیست

در حالی‌که ما هم کار شرافتمندانه‌ای برای بقا انجام می‌دیم تا نسلمون رو زنده نگه داریم و نذاریم آخرین بازمونده این نام‌خونوادگی براثر مشکلات معیشتی بمیره،

یه‌عده هم هستن که هرکاری می‌کنن تا اسم‌خانوادگی‌شون رو زیر میلیون‌ها دلار چال کنن تا کسی نتونه ردشون رو بزنه. استرلتژی عجیبیه تو بازی ما و زندگی و بازی این بزرگواران.

خرید فامیلی جدید در آمازون

موج تغییر فامیل باید به نسل دوم و سوم برسه، وقتی سردسته اخلاگران ارزی کشور یه جوون دهه هفتادیه، یعنی کل نسل‌های بعد باید فامیلیشون رو بکوبن و تو دیجی‌کالا یه فامیلی جدید بخرن.

البته شاید هم مجبور بشن این فامیلی جدید رو تو آمازون بخرن که اون دیگه به عملکرد فرامرزی خودشون بستگی داره.

دلارها کجاست

گیرم که فامیلی‌تون رو عوض کردین، با حلقه اطرافیان و دوستاتون که یه عمر با افه فامیلی‌تون دمارشون رو درآوردین چه می‌کنین.

شاید هم در گام بعدی مجبور بشین کل صورتتون رو بکوبین و از نو بسازین. فقط حافظه‌تون رو دستکاری نکنین که بعد از همه این اتفاقات لااقل یادتون باشه که با دلارهای گمشده چه‌کردین؟! نه انصافاً به این قسمتش فکر نکرده بودین، شیطونا؟!

پایان پیام

کد خبر : 100267 ساعت خبر : 11:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100267
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات