کدام ایرانی می‌تواند در ترکیه خانه بخرد

کدام ایرانی می‌تواند در ترکیه خانه بخرد.

خبرگزاری‌ها منتشر کردند: ایرانی‌ها در رتبه دوم خرید خانه در ترکیه. ایرانی‌ها بعد از عراقی‌ها و بالاتر از عربستانی‌ها و کویتی‌ها، رتبه دوم خرید خانه در ترکیه را از آن خود کردند.

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: ایرانی‌ها رتبه دوم خرید خانه در ترکیه را کسب کردند. این خبر عجیب امروز بود. اما آیا می‌توان این خریداران را به کل ایرانی‌ها تعمیم داد؟ آیا همه‌ی ایرانی‌ها می‌توانند در ترکیه خانه خریداری کنند؟ پس این خریداران ایرانی خانه‌های ترکیه چه کسانی هستند؟

سوال

خیلی از ما ایرانی‌ها حتا پول پیش یک خانه در جنوبی‌ترین نقاط تهران را هم نداریم.

خیلی از ما ایرانی‌ها اگر یک روز حقوق‌مان دیر شود، پول قسط وام و کرایه خانه و شهریه فرزند و هزار چیز دیگرمان می‌رود روی هوا.

خیلی از ما ایرانی‌ها یک ماه منتظر ساعت ۱۲ شب بیست و چندم ماه می‌مانیم تا یارانه واریز شود. چه‌گونه می‌توانیم در ترکیه خانه بخریم؟

پس این‌ها چه کسانی هستند که به راحتی خانه می‌خرند؟ آن‌هم در در جنوبی‌ترین نقطه تهران، بلکه در کشوری توریستی نظیر ترکیه.

چه کسانی در ترکیه خانه خریدند

در انتخابات ریاست جمهوری یک از نامزدها عبارتی را به کار برد که معروف شد و تا ماه‌ها مورد تمسخر طرفداران جناح روبه‌رو قرار گرفت.

ما به هدف آن نامزد برای بیان آن عبارت کاری نداریم. اما وقتی کلاه‌مان را قاضی می‌کنیم می‌بینیم که تنها درصد معدودی از مردم کشورمان می‌توانند به روزترین، پیش‌رفته‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان را خریداری کنند.

تنها درصد معدودی از هم‌وطنان‌مان امکان سفرهای آن‌چنانی به دور اروپا و آمریکای جنوبی دارند. تنها درصد معدودی از ایرانی‌ها می‌توانند در ترکیه و دبی و کشورهای دیگر صاحبخانه شوند.

شاید همان ۴ درصد‌ی‌ها.

پایان پیام

کد خبر : 101450 ساعت خبر : 4:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101450
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات