گوش‌برها به شهرداری رسیدند

پایگاه خبر ی گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: مٲموران شهرداری منطقه ۳ این‌بار با بریدن گوش یک کودک زباله‌گرد، مرزهای وقاحت رو فرسنگ‌ها جابجا کردند. شنیدن خبرهایی از این دست تنها یک منطق دارد، شهر بی‌کلانتر و خبر حضور قورباغه‌های هفت‌تیر کش. البته قرار است این قضیه از طرف معاونت شهرداری منطقه ۳ تهران پیگیری شود. امیدواریم این پیگیری به‌معنای حاشا کردن کل داستان نباشد.

جذب شر مطلق در شهرداری

ظاهراً استعدادهایی که شهرداری تهران جذبشون می‌کنه رو هر جای دیگه دنیا می‌‌شه براشون حبس ابد گرفت. انگار این استعدادها و تیم عجیب اوباش‌های شهرداری مختص زمان قالیباف و یا علی افشانی نیست. سازوکار عجیبی‌ در شهرداری وجود داره که به این افراد شر بها داده می‌شه.

شرخرهای ارتقا یافته

ظاهراً هنر اصلی این افراد شرخریه. اونها برای نقد کردن چک‌ها و ارعاب شرکت‌کنندگان مناقصه‌ها کاربرد دارن. اما الان از اون لایه‌های پنهون به لایه‌های بالاتری اومدن و دیگه ردپاشون رو می‌شه همه جا دید.

سدمعبری‌هایی با دست‌هایی سنگین

سدمعبری‌ها یه جوری مخوف و ترسناک و مزین به هنرهای رزمی هستن که انگار از جت‌لی و بروسلی کمربند مشکی گرفتن. اونها نمی‌گن لااقل قبل از خوابوندن چک اول در گوش پیرزن و پیرمرد دستفروش یه آییییی غووووووودا بگن تا آدم متوجه گارد دفاعی‌شون بشه.

تبعات استخدام‌های یهویی

سد معبری‌ها یه‌جور بساطت رو جمع می‌کنن که انگار غنایم جنگی قرون وسطایی دستشون اومده. وجود اینها رو هیچکس تو شهرداری گردن نمی‌گیره. مثل اون دو هزار نیروی ناگهانی که در شهرداری تهران با مدرک دیپلم استخدام شدند. لااقل روی اینها سرمایه‌گذاری کنین و بفرستینشون مسابقات کیک بوکسینگ تا به یه کاری‌تون بعدها بیان و بتونین با افتخار بگین ما این نیروها را پرورش دادیم نه اینکه همه‌ش وجودشون رو حاشا کنین.

گوش‌برها را از برق بکشید

بعد از داد زن‌ها، شرخرها، چک زن‌ها، حالا گوش‌برها هم در شهرداری حضور دارند. ظاهراً قرار بود گوش‌بری در شهرداری یک معنی کنایه‌ای داشته باشد که معادلش زیرمیزی برای گرفتن تراکم و هموار کردن مسیر ساخت‌وسازها باشد. اما انگار گوش‌برها خیلی در نقششان فرو رفتند. آقای شهردار لطفاً آنها را توجیه کنید و از پریز بکشید.

پایان پیام

 

ماجرای بریدن گوش کودک زباله گرد صحنه‌سازی بود

بعد از درج این یادداشت در فضای خبری مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران روز چهارشنبه ۱۴ شهریور در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «پس از پیگیری‌های صورت گرفته معلوم شد گوش کودک کار در حادثه‌ای دیگر خراش دیده اما افرادی با صحنه‌سازی و زور و تهدید در جهت القای این بودند که شهرداری گوش وی را بریده و فیلم گرفتند.»

فراهانی اضافه کرد “دو نفر مورد نظر” با استفاده از دوربین‌های اطراف و خودروهای آنها شناسایی و بازداشت شدند.

اخیرا ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن کودکی زباله‌گرد در حالی‌که گوش‌هایش با بانداژ پوشانده شده می‌گوید وانت شهرداری منطقه سه به خاطر جمع کردن آشغال‌ها با تیغی که سر را می‌تراشند، گوش او را بریده‌اند. این کودک در پاسخ به شخصی که این ویدیو را ضبط کرده می‌گوید گوش او “دو بخیه” خورده است.

کد خبر : 100220 ساعت خبر : 10:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100220
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات