گلونی

آکواریوم منطقه آزاد انزلی نقشه و مسیر دسترسی دقیق و قیمت بلیط

طرحی از آرواره کوسه در آکواریوم منطقه آزاد انزلی

طرحی از آرواره کوسه در آکواریوم منطقه آزاد انزلی

آکواریوم منطقه آزاد انزلی و گزارش تصویری و ویدئویی از آن.

نشانی آکواریوم منطقه آزاد انزلی

مکان آکواریوم: داخل فاز تجارت  و گردشگری منطقه آزاد انزلی،  پشت مجتمع  تجاری ونوس،  جنب باغ پرندگان

 ساعت بازدید آکواریوم:  از ساعت ۱۱ صبح الی ۹:۳۰ هر روز هفته 

بهای بلیط در تابستان ۱۴۰۲: 

۳ الی ۱۲ ساله
۳۱۲ هزار تومان

بزرگسال
۳۹۰ هزار تومان

 شماره تلفن‌های آکواریوم:

۰۱۳-۳۴۴۳۸۵۹۶

۰۱۳-۳۴۴۳۸۵۹۷

۰۱۳-۳۴۴۳۸۵۹۸

تبلیغات در گلونی

ویدئو از آکواریوم انزلی

این مجموعه تفریحی گردشگری در زیربنایی به مساحت بیش از ۱۰ هزار مترمربع شامل بزرگترین تونل آکواریم کشور به طول ۴۰ متر، شهربازی سر پوشیده، بولینگ، سینمای چند بعدی، سوئیت‌های اقامتی و بخش تجاری و خدماتی است.

بزرگترین تونل آکواریوم کشور به طول ۴۰ متر و باغ خزندگان کشور، شهربازی سرپوشیده، بولینگ، سینمای چند بعدی، سوئیت‌های اقامتی و بخش‌های تجاری و خدماتی از امکانات این مجموعه است. همچنین ۱۲۰ نفر میزان اشتغال‌زایی این مجموعه تفریحی است.

منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در پیرامون دریای خزر است.

از مزایای این منطقه می‌توان به قرار گرفتن در مسیر کریدور بین‌المللی شمال-جنوب، دارا بودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر اشاره کرد.

همسایگی با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، کراسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه‌های مناسب به بازارهای مصرف کشورهای همسود (CIS) و نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل رشت اشاره کرد.

از دیگر امکانات این مجموعه بزرگ گردشگری می‌توان به سینمای واقعیت مجازی، عکس یادگاری در مقابل پرده سبز، غذا دادن به ماهیان، رستوران و کافی‌شاپ، بولینگ فوق‌العاده و تکنولوژی فنتستیک گیم لند اشاره کرد.

این مجموعه بزرگ در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی قرار دارد.

همه چیز در مورد امکانات آکواریوم منطقه آزاد انزلی

منطقه آزاد انزلی سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

موقعیت خاص منطقه، ویژگی های طبیعی، نزدیکی به پایتخت و وجود جاذبه‌های مختلف گردشگری و مراکز خرید متنوع باعث استقبال خوب گردشگران از منطقه آزاد انزلی شده است، که رشد ۵۱ درصدی گردشگران نوروزی سال ۹۷ نشان از این استقبال در منطقه آزاد انزلی است.

یکی از پروژه های گردشگری منحصربه‌فرد در منطقه آزاد انزلی، آکواریوم منطقه آزاد انزلی است که با سرمایه‌گذاری سرمایه گذاران کشور ترکیه احداث شده است.

این مجموعه گردشگری در دل فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی قرار گرفته است.

بی‌شک شما هم برای گردش و تفریحی چند ساعته این مجموعه را انتخاب و از بزرگ‌ترین تونل آکواریوم ایران بازدید می‌کنید.

در این آکواریوم جالب توجه، زیستگاه‌های دریایی و غیردریایی نقاط مختلف دنیا بازسازی شده است.

شما می‌توانید گونه‌های متفاوت ماهی‌های رنگی اقیانوس تا پنگوئن‌های رمانتیک و دوست‌داشتنی و انواع خزندگان و لاک پشت را از نزدیک ببینید و برای اولین بار در کشور شاهد شنای کوسه‌ماهی‌های عظیم از نزدیک باشید.

آکواریوم انزلی آدرس

در قلب این پروژه، بزرگترین تونل آبی کشور با طول ۴۳ متر و حدود یک میلیون و ص هزار لیتر گنجایش حجم آب، وجود دارد.

گردشگران و بازدیدکنندگان در یک زاویه دید ۳۶۰ درجه‌ای، انواع ماهی و کوسه‌ها را در کنار خود تجربه خواهند کرد که این ویژگی در منطقه منحصربه‌فرد است.

در اجرای این پروژه بیش از ۷۰ درصد تجهیزات و تکنولوژی از کشور ترکیه وارد منطقه شده است. ضخامت شیشه‌های خمیده در تونل آب، ۱۸ سانتی متر است.

در این پروژه از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات استفاده شده است.

آکواریوم انزلی ساعت کار

در آکواریوم حدود ۸۰۰۰ قطعه ماهی برای عموم به نمایش درخواهد آمد و عمده ماهی‌ها از خلیج فارس و دریای عمان تامین می‌شود.

برای اولین بار در کشور، قسمتی از آکواریوم برای نمایش پنگوئن ها اختصاص داده شده و با توجه به تجهیزات موجود، شرایط برای نمایش پنگوئن در آکواریوم مهیا خواهد بود و بازدیدکنندگان در این مرکز گردشگری، پنگوئن را از نزدیک خواهند دید.

طبقه دوم این پروژه شامل سه مخزن شصت هزار لیتری پشتیبان آب آکواریوم‌ها است و کلیه تجهیزات فیلترینگ و تجهیزات آکواریوم در این طبقه جاگذاری شده است.

آکواریوم منطقه آزاد انزلی

یکی از مهمترین بخش‌های آکواریوم فیلترهای این مجموعه می‌باشد که دو فیلتر مرکزی نصب شده در این مرکز بیش از ۵۰۰ هزار دلار قیمت دارد و کار تصفیه آب آکواریوم با این دو فیلتر انجام می‌شود، بخشی از این فیلتر شنی و بخش دیگر فیلتر پودر شیشه و قسمت‌های دیگر، فیلترهای مخصوصی است که برای گرفتن سختی آب و املاح، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه سیستم کنترل هوشمند مجموعه است.

تمامی تابلوهای برق و کنترل این مجموعه به صورت PLC و تاچ تعبیه شده و کلیه تنظیمات از میزان درجه دما آب آکواریوم‌ها تا سطح و میزان فشار پمپ از راه دور و از هرنقطه از دنیا قابل کنترل است.

این پروژه در ۱۰۰۰۰ متر زیربنا با طرح مهندسی و سازه منحصر به فرد خود فضایی بسیار جذاب و خاطره انگیز در طول بازدید برای گردشگران به یادگار خواهد گذاشت.

بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان ایران

از نکات مهم و سرگرم کننده در این مجموعه برای گردشگران، سالن بولینگ و بازی‌های کامپیوتری و رستوران تعبیه شده در طبقه سوم اکواریوم منطقه آزاد انزلی است که در کنار تجربه بازدید از آکواریوم فضای سرگرمی و تفریحی نوینی را نیز برای خانواده‌ها و گردشگران به وجود آورده است.

در قسمتی دیگر از مجموعه آکواریوم، باغ خزندگان وجود دارد که تمساح، مار و دیگر خزندگان در این قسمت قرار دارد.

گر تصمیم دارید در تعطیلات گرم تابستان دست اهل و ایال را بگیرید و بروید یک طرفی، یا حتا اگر می‌خواهید مجردی بزنید به دل جاده و مدتی بروید جایی که به مغز و روح و روانتان، خوش بگذرد، توصیه می‌کنیم راه بندر انزلی را پیش بگیرید.

تیر ماه نود و هفت بود که در منطقه آزاد انزلی، بزرگترین و خفن‌ترین مجموعه تفریحی- گردشگری آبی کشور را افتتاح کردند.
این مجموعه بیش از ده هزار مترمربع زیر بنا دارد و در چهار طبقه احداث شده است.

شما می‌توانید با تهیه بلیت، از آکواریومی که چهل متر طول دارد، دیدن کنید و کمی به مغزتان آرامش هدیه دهید.
با خیال راحت به ماهی‌ها غذا بدهید و با آن‌ها ارتباط بگیرید. حتی اگر احساس می‌کنید از دست پلیدی‌های روزگار لبریز شده‌اید، ساعت‌ها با این موجودات شاد و باهوش، که اتفاقا روابط اجتماعی بالایی هم دارند، درد دل کنید. اگر خواستید می‌توانید چند قطره اشک هم بریزید. شک نکنید که ماهی‌ها راز داران خوبی هستند!

در آکواریوم انزلی علاوه بر انواع ماهی‌های زیبا، کم‌یاب‌ترین و خاص‌ترین آبزیان جهان نیز، زندگی می‌کنند. آن‌ها با دیدن شما شاد می‌شوند و مطمان باشید شما هم با گشت و گذار در این تونل زیبا و معاشرت با سی‌صد و پنجاه گونه آبزی، آدرنالین خونتان بالا خواهد رفت و مسرور می‌شوید.

به راحتی با هر هشت پای، هشت‌پا عکس سلفی بگیرید، و بدون این که کسی مزاحمتان شود، خاطراتتان را ثبت کنید.‌ اتفاقا هشت‌پاها فوق‌العاده خوش عکس هستند! حالا تصور کنید در قاب دوربین شما باشید و هشت‌‌پا و چند عدد ماهی ریز و مامانی که با لبان گلی به دوربین شما لبخند می‌زنند، خدایی پروفایل محشری می‌شود.

مجموعه گردشگری انزلی علاوه‌بر آکواریوم، دارای باغ خزندگان، شهربازی، بولینگ، سینمای چندبعدی، سوییت‌های اقامتی و بخش‌های خدماتی و تجاری نیز می‌باشد. خلاصه که از هر نظر تکمیل است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

شما می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ و نیم شب از این مجموعه مفرح دیدن کنید و لذت ببرید. آبزیان آکواریوم انزلی منتظر دیدن روی ماه شما هستند.

تبلیغات در گلونی

خروج از نسخه موبایل