مسئولان در مسابقه عجیب‌ترین جمله

مسئولان در مسابقه عجیب‌ترین جمله

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: حتما متوجه شده‌اید که  مدتی است مسابقه‌ای بین مسئولان عالی‌رتبه درگرفته‌ است. انگار هرکدام که تاریخی‌ترین و عجیب‌ترین جمله در حوزه تحت مدیریت خود را بگوید، برنده خواهد شد.

سردمدار این خوراک‌های رسانه‌ای دکتر کلانتری بود که تا مدت‌ها بی‌رغیب می‌تاخت. جمله‌هایی مثل «ایران در حال ویرانی است» و «تا چند سال دیگر آب نداریم» تیتر یک رسانه‌ها بودند.

تا اینکه وزیر بهداشت هم وارد گود شد و شروع کرد به صورت پشت سر هم خوراک دادن به طنزنویسان و اصحاب رسانه.

دکتر هاشمی در گفت‌وگوهایش جمله‌هایی مثل مدیریت همینی است که هست، خودتون انتخاب کردین را بیان کرد و اظهار نظر ایشان در مورد وارد نکردن دارو برای بیمارانی که امکان دارد تا دو سال بعد بمیرند، این مسابقه را وارد فاز جدیدی کرد.

کار به جایی رسید که دکتر ولایتی هم حس کرد نباید سنگر را به حزب رقیب واگذار کند و با لنگ و نان خشک به وسط میدان مبارزه پرید.

هنوز لنگ از کمرها باز نشده که وزیر نفت وارد گود شده است. بیژن زنگنه امروز گفت: از من پرسیدند قاچاق سوخت چه وضعی دارد؛ گفتم الحمدالله خیلی خوب است، از تمام مرزها با موفقیت در جریان است!

اکنون از حرف‌های ترسناک کلانتری که فیلم‌های آخر زمانی را یادآوری می‌کرد به طنازی مهندس زنگنه رسیده‌ایم‌.

مسئولان در مسابقه عجیب‌ترین جمله

در حقیقت این جمله‌ها روشی است برای فرار از سوالات خبرنگاران. با این جواب‌ها چنان جو سنگینی بر مصاحبه خبری حاکم می‌شود که هم سوال کننده و هم بقیه خبرنگاران شوکه می‌شوند و از پرسیدن بقیه سوالات منصرف می‌شوند.

در این اوضاع بی‌سروسامان، اگر راه‌های دور زدن خبرنگاران را بلد نباشید که حسابتان می‌رسند.

امیدواریم وضعیت کشور سامانی بگیرد چون با این روند که می‌بینیم، جواب‌های وزیران و مدیران نهادهای مختلف به جاهای باریک مثل شوخی دستی و  جوک‌های منشوری می‌کشد.

پایان پیام

کد خبر : 103726 ساعت خبر : 10:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=103726
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات