گلونی

چای لاهیجان اصل ارسال به همه ایران

چای دامنه چای اصل ایرانی

چای دامنه چای اصل ایرانی

چای لاهیجان اصل ارسال به همه ایران

عطر و طعم خوش چای دامنه را هرگز فراموش نخواهید کرد

تماس با چای دامنه

قیمت چای خالص ایرانی

چای لاهیجان اصل ارسال به همه ایران

 

مسیر دسترسی به کارخانه چای لیسه رود لنگرود

بسیاری از ما دوست داریم محصولات ایرانی با کیفیت را بشناسیم و برای استفاده کردن محصولات وارداتی دلایلی داریم که گاه درست و منطقی و گاهی برآمده از تصورات اشتباه دیگران است. به عنوان مثال درباره چای ایرانی به برخی از مواردی اشاره خواهم کرد که احتمالا به گوش شما هم رسیده است:

تبلیغات در گلونی

چای لنگرود

چای لاهیجان اصل ارسال به همه ایران

یک – چای ایرانی گران است. آنچه باید درباره این جمله بدانیم این است که چای وارداتی در شرایطی تولید می‌ّشود که از لحاظ بهداشتی مورد تایید نیست و در برخی موارد ما به عنوان مصرف‌کننده هیچ نظارت و کنترلی بر شرایط تولید آن نداریم.

استفاده از سموم و کودهای شیمیایی در برخی از مزارع چای، صحت چای وارداتی را دچار شبهه می‌کند که بد نیست به آن بیندیشیم.

پس اگر چای ایرانی از نظر قیمت کمی با چای وارداتی متفاوت است،‌ می‌توانید علت را در نحوه تولید و فرآیند آماده‌سازی آن جستجو کنید.

چای لاهیجان اصل ارسال به همه ایران

چای دامنه گیلان

دو – چای ایرانی با آب مناطق شمالی خوش طعم می‌شود.

برای اثبات این جمله هیچ سندی وجود ندارد و برای رد آن ده‌ها مثال نقض که می‌تواند به شما ثابت کند آنچه در طعم چای ایرانی موثر است، نحوه دم کشیدن چای است.

بسیاری از خانواده‌های ایرانی که ساکن استان‌های مرکزی و غربی ایران هستند،‌ سال‌هاست مشتری دائمی چای ایرانی هستند و اگر جمله موردنظر درست بود، احتمالا این خانواده‌ها سال‌ها پیش دست از مصرف چای ایرانی می‌کشیدند.

سه – چای ایرانی رنگ ندارد. این جمله تا حدودی درست است اگر… این «اگر» بسیار مهم است.

زیرا چای ایرانی برخلاف چای وارداتی که با کمی آب جوش رنگ فراوان تولید می‌کند،‌ نیاز به پیمانه مناسب به تعداد افراد و زمان دم کشیدن بیشتری دارد.

اگر چنین نکته‌ای رعایت شود، چای خوش طعمی به شما خواهد داد که با چای وارداتی معطر و اسانس‌دار قابل مقایسه نیست.

آنچه شما با مصرف چای وارداتی به دست می‌آورید عطر و طعم مصنوعی و افزودنی‌های آن است، نه آنچه در ذات چای لاهیجان طبیعی موجود است.

خرید چای ایرانی

این سه مورد از جملات رایجی است که درباره چای لاهیجان شنیده‌اید. اما برای بسیاری از افرادی که از مزارع و کارخانه‌های چای دور هستند، دغدغه مهمی دارند که آن نحوه تهیه چای درجه یک و اصیل است. پیشنهاد ویژه و تضمینی ما در گلونی، «چای دامنه» است.

شرکت چای دامنه

شرکت چای دامنه سهامی خاص است که در سال ۱۳۸۱ با هدف تولید، فرآوری و بسته‌بندی انواع چای خشک در روستای لیسه‌ رود دهستان مریدان بخش کومله شهرستان لنگرود استان گیلان تاسیس شد.

هدفمندی و برنامه‌ریزی دقیق و تلاش برای رسیدن به اهداف تعیین شده، به کارگیری همکاران مجرب و دلسوز و مشتری‌مداری از عوامل مهم در راهبرد شرکت دامنه است.

این شرکت موفق به دریافت گواهینامه کاربرد علامت استاندارد برای محصول چای شکسته ممتاز و چای شکسته شده است و همه ساله در فصل بهار علاوه بر خرید حضوری در محل کارخانه، در بسته‌بندی‌های مختلف، چای تازه بهاره را به سراسر ایران ارسال می‌کند.

این شرکت هم‌چنین در تمامی طول سال، به صورت تلفنی سفارش دریافت می‌کند و از طریق شرکت پست و با صرف هزینه پستی اندک، چای درجه یک را به دست مصرف‌کنندگان خود می‌رساند.

محصولات کارخانه چای دامنه عبارتند از:

چای شکسته ممتاز، چای شکسته، چای شکسته درجه یک، چای شکسته درجه دو، قلم درجه یک، قلم درجه دو، مالش سه، چای سبز و ساقه چای. این محصولات بر حسب کارکرد و کیفیت‌شان، دسته‌بندی شده‌اند و قیمت‌های متفاوتی دارند که با تماس با شماره‌های کارخانه می‌توانید در این باره نیز مشورت بگیرید.

پیشنهاد ‌می‌کنیم اگر به مصرف چای ایرانی علاقه دارید، چای دامنه را در سبد خرید خود لحاظ کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل