ثبت نام ویزای اربعین ۹۷

ثبت نام ویزای اربعین ۹۷

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ستاد مرکزی اربعین امسال به منظور تسهیل روند صدور روادید اربعین با مسؤولان عراقی مذاکراتی داشت که نتیجه آن افزایش مراکز صدور ویزای اربعین حسینی ۹۷ بود.

سامانه سماح را باز کنید و برای سفر اربعین ثبت‌نام کنید

به گفته شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین، سال گذشته تنها در ۱۶ مرکز ویزای زائران اربعین صادر می‌شد که امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ویزای اربعین در ۲۴ نقطه صادر می‌شود، به طوری که در ۴ کنسولی و ۱۸ استان (۲۰ مرکز) عملیات صدور ویزای اربعین از امروز به دستور کاردار عراق در ایران انجام خواهد گرفت.

ثبت نام ویزای اربعین ۹۷

بر همین اساس، علاوه بر کسنولگری‌هایی در شهرهای کرمانشاه، اهواز، مشهد و تهران، مراکز و استان‌هایی در نقاط مختلف کشور اقدام به صدور ویزای اربعین می‌کنند که اسامی این استان‌ها به شرح ذیل است:

استان ایلام

استان خوزستان (سوسنگرد و آبادان)

استان کرمان

استان قم

استان مازندارن (ساری)

استان البرز (کرج)

استان آذربایجان شرقی (تبریز)

استان گیلان (رشت)

استان اصفهان (۲ مرکز)

استان یزد

استان فارس

استان مرکزی

استان اردبیل

استان هرمزگان (بندرعباس)

خراسان جنوبی (بیرجند)

استان بوشهر

استان گلستان

استان همدان

سامانه سماح از چهارم مهرماه برای نام‌نویسی متقاضیان سفر اربعین باز شده است و زائران می‌توانند برای دریافت ویزای اربعین همراه با پوشش بیمه‌ای و خدمات درمانی اقدام کنند.

سامانه سماح

اکبر رضایی معاون سازمان حج و زیارت از ثبت نام حدود ۱۷۳ هزار زائر در سامانه سماح خبرداد و تصریح کرد: روند صدور روادید زائران از روز (یکشنبه ۱۵ مهر ماه) آغاز شده و به خوبی ادامه دارد.

وی در مورد هزینه صدور روادید، بیمه و خدمات درمانی زوار اربعین توضیح داد: به رغم افزایش تعهدات بیمه‌گر، هزینه بیمه در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

گفتنی است که سامانه سماح از چهارم مهرماه برای نام‌نویسی متقاضیان سفر اربعین باز شده است و زائران می‌توانند برای دریافت ویزای اربعین همراه با پوشش بیمه‌ای و خدمات درمانی اقدام کنند.

ضمنا با هماهنگی های انجام شده، کار صدور ویزا در ۴ کنسولگری و ۱۹ دفتر موقت کنسولی عراق در سراسر کشور از یکشنبه شروع شده و با جدیت و سرعت خوبی ادامه دارد.

پایان پیام

کد خبر : 103113 ساعت خبر : 4:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=103113
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

عاشق دیدار زیارت هستم