جایگزین‌های حق سنوات مدیران

فکر می‌کنید اگر جای کارمندهای معمولی بازنشسته و مدیران بازنشسته عوض می‌شد حق سنوات چه بود؟

پایگاه خبر ی گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: امروز در خبرها از اعطای نوشابه به بازنشستگان زمزم گرگان به جای حق سنوات شنیدیم.

فکر می‌کنید اگر جای کارمندهای معمولی بازنشسته و مدیران بازنشسته عوض می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ این مطلب بخشی از تخیلات ماست.

مسیرهای بکر

اعطای ۲۵ کیلومتر مسیر بکر به مدیران بازنشسته وزارت راه و مسکن و شهرسازی. البته اینکه این مسیرها بکر و خوراک شهرک‌سازی‌ هستند را هم نباید فراموش کرد. در برابر اعطای۲۰۰ متر زمین به‌طور مشترک به ۲۰۰ نفر کارمند بازنشسته این وزارتخانه در جایی حوالی زیر پونز نقشه به‌عنوان پروژه مسکن‌های حمایتی.

جنگل‌های قابل هضم

اعطای یک جنگل به مدیران بازنشسته سازمان جنگلداری و مراتع فیت محیط‌زیست.

آنها دردسرهای مجوز گرفتن ندارند. جنگل رو تبدیل به پاساژهای زنجیره‌ای می‌کنند و از  زندگی در شهرهای آلوده نجات پیدا می‌کنند در ازای اعطای زغال مرغوب برای کارمندان بازنشسته این سازمان‌ها برای کم شدن فشارهای روحی و اقتصادی.

سفرهای علمی تخیلی

اعطای مدارس غیرانتفاعی با آپشن سفر به مریخ به عنوان فعالیت پروژه‌ای به مدیران بازنشسته آموزش و پرورش در ازای اعطای چهار دست کتاب آموزشی چگونه تاب بیاوریم و امتیاز به برندگان مسابقات کتبی این کتاب‌ها.

بیمارستان‌های همه چیز دار

اعطای یک بیمارستان تحقیقاتی مجهز به نخ بخیه و داروهای شیمی‌درمانی آلمانی، آمریکایی و اعطای مجوز واردات ام‌آی‌آر به مدیران بازنشسته وزارت بهداشت در برابر اعطای مجوز بستری فرزندان در بخش به کارمندان این وزارتخونه بعد از سه‌هفته دوندگی.

اپراتورها و مجوزها

اعطای یک شرکت اپراتور تلفن همراه به مدیران بازنشسته وزرات فناوری اطلاعات در برابر اعطای کارت شارژ ۱۰ هزار تومنی به کارمندان بازنشسته این وزراتخانه.

حق سنوات دوگانه سوز در راهند

اعطای یک دکل نفتی، برقی دو گانه‌سوز به مدیران بازنشسته وزارت نیرو در برابر اعطای پودر نیروزا به کارمندان بازنشسته آنجا برای تاب آوری بیشتر.

دستکاری نسخه ژنتیک

اعطای مدرک ژنتیک مدیرعاملی به فرزندان مدیران بازنشسته وزرات کار و تعاون و رفاه اجتماعی در برابر توزیع صفحه نیازمندی‌ها به کارمندان  بازنشسته برای کاریابی فرزندانشان.

منچستر یونایتد مال آنهاست

اعطای مجوز خرید باشگاه منچستر یونایتد ورژن امید، به مدیران بازنشسته وزرات ورزش و جوانان در برابر اجازه ثبت‌نام فرزندان کارمندان بازنشسته برای دریافت وام ازدواج بدون نیاز به گرو گذاشتن کلیه و کبد به عنوان ضامن.

پایان پیام

کد خبر : 104137 ساعت خبر : 12:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104137
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات