دلار امروز چنده

دلار امروز چنده

بروزترین قیمت دلار را ببینید. الان دلار چند است؟

قیمت دلار ۱۴ مهر به لحظه کلیک کنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، یکی دو روز گذشته سقوط آزاد قیمت دلار شروع شده است. هر کسی را که می‌بینی حتی اگر در عمرش دلاری دستش نگرفته باشد، گوش به اخبار است تا قیمت دلار و سکه را بداند.

مردم یک چشمشان به اپلیکیشن‌های قیمت ارز و طلا است و چشم دیگرشان به نرخ اجناس مصرفی. همه مصائب و مشکلات شخصی و اجتماعی فراموش شده است. در تاکسی‌ها که مراکز مهم نظریه‌پردازی در کشور هستند فقط بحث دلار است.

دلار امروز چنده

کلیک کنید

هرکسی هم دلیلی برای این صعود و سقوط قیمت ارز دارد. گذسته از نظریه همیشگی «کار خودشونه» پای همه دنیا در این قضیه باز می‌شود. ولی تنها نقطه مشترک همه این نظرات، دخالت و در بهترین شرایط بی‌برنامه‌گی دولت در توزیع منابع و به‌ویژه ارز به واردکنندگان است.

اخباری مبنی بر گم‌شدن دوباره ده‌ها میلیون دلار دیگر در وزارت صنعت هم از غیب رسیده است و همگان را در کوتاهی دولت هم‌نظر کرده است.

قیمت دلار ۹۷ بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده است و نشان می‌دهد این وضعیت چقدر برای مردم اهمیت دارد.

و در حقیقت هم هر یک ریالی که به قیمت دلار و سکه افزوده شود، به طور مستقیم در زندگی مردم اثر می‌گذارد.

دلار عضوی از حانوده ایرانی

دلار حالا بخشی از زندگی مردم شده است و حتی تاثیرش انقدر در زندگی دیده می‌شود که تبدیل به یکی از اعضای خانواده‌ها شده است.

فعالان بازار دلیل ریزش را تزریق ارز به بازار و ورود افراد برای فروش می‌دانند و می‌گویند که به هر حال برخی از نگرانی ریزش برای فروش آمده‌اند و برخی هم که دلارهای با نرخ پایین خریده و اکنون سود خوبی برده‌اند، به بازار می‌آیند تا با فروش نوسان‌گیری کرده و مجدد منتظر رشد قیمت می‌مانند.

اما فعالان بازار می‌گویند جریان بازار ارز بار دیگر نشان داد که از منطقی پیروی نکرده و نمی‌توان تغییرات آن را به دلیل اجرای سیاست‌های پایه‌ای دانست، چرا که اگر این طور بود می‌توانست در هفته پیش که هیجان و التهاب بازار قابل پیش‌بینی بود این اقدامات را انجام داد تا شاهد دلار ۱۹ هزار تومانی نباشیم.

باید دید سرنوشت این عضو جدید خانواده‌های ایرانی به کجا ختم می‌شود. آیا برنامه دولت برای قیمت نهایی دلار یه عدد شش رقمی‌است یا پنج رقمی.

پایان پیام

کد خبر : 102389 ساعت خبر : 7:29 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=102389
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات