شخصیت شناسی سارق پله برقی در بومهن

عدم وجود اعتماد به نفس و تو سری خوردن از والدین، معلم و همکلاسی‌ها این سارق پله برقی را دچار تله بی‌ارزشی کرده است.

پایگاه خبری گلونی، نسیم نوحه‌خوان: بعد از مدت‌ها با دوستم که الان برای خودش روانشناس قهاری شده است، در پارک قرار گذاشتیم.

بعد از یک ساعت خوش و بش کردن گفت: می‌دونی تو چه‌جور شخصیتی داری؟

با شنیدن جواب نه من، شروع به شخصیت شکافی درونی و بیرونی من کرد و آخر سر به این نتیجه رسید که من آدم سلطه‌گر، مهربان و مسئولیت‌پذیری هستم.

از لحظه‌ای که از هم جدا شدیم به رفتار خودم و بقیه بیشتر دقت می‌کنم که چه ویژگی‌هایی بیشتر مورد توجه است و اگر من آدم سلطه‌گری هستم چرا اینقدر مورد ظلم واقع می‌شوم.

سارق پله برقی حاضر می‌شود

یک روز صبح که مشغول سایت‌گردی بودم چشمم به این خبر افتاد که در بومهن، پله‌برقی پل عابر پیاده قبل از راه‌اندازی به سرقت رفت.

با خودم گفتم اگر دانشجوی روانشناسی بودم قطعا این سارق را به عنوان مورد مطالعاتی انتخاب می‌کردم.

همچین فردی که بین این همه اشیاء و اجناس باارزش و سبک وزن پله‌برقی را انتخاب می‌کند حتماً ضمیر ناخودآگاه جالب و شخصیت منحصر به فردی دارد.

تصمیم گرفتم برای اولین قدم چند فرضیه را در مورد این سارق خاص طراحی کنم.

عشق فروخورده سارق پله برقی

یک. اولین موردی که به ذهن هر کسی بعد از شنیدن این خبر می‌تواند برسد این است که در محل زندگی کودکی این فرد پله‌برقی وجود نداشته و سارق با دیدن پله‌برقی در فیلم و سریال‌های تلویزیونی، عقده‌ای شده است و حالا درصدد رفع عقده است.

من هم هستم

دو. عدم وجود اعتماد به نفس و تو سری خوردن از والدین، معلم و همکلاسی‌ها این سارق را دچار تله بی‌ارزشی کرده است و با دزدین پله‌برقی، بالا رفتن، صعود و قرارگرفتن روی پله آخر را جهت افزایش اعتماد به نفس تمرین می‌کند.

پایان یک کابوس

سه. فرضیه سوم این است که این سارق فوبیا ارتفاع دارد و با بردن پله‌برقی به منزل خود قصد کشتن این فوبیا را در خود داشته است.

مردم آزاری نوین سارق پله برقی

چهار. همچنین می‌توان گفت این فرد دارای شخصیتی ضد اجتماعی است و با دزدین پله‌برقی قصد مردم آزاری و اختلال در رفت و آمد عابرین را داشته است و با دیدن لنگ ماندن مردم در گوشت و پوست خود نمی‌گنجد.

ایستاده در پله برقی

پنج. فرضیه آخر اینکه این فرد با قرار دادن پله‌برقی بدون برق در گوشه‌ای از اتاقش می‌خواهد جمله معروف دستت روی زانو خودت باشد و به خودت تکیه کن را نمادسازی و ملکه ذهن خود کند.

همین جا قدم اول شخصیت شناسی این سارق باانگیزه به پایان رسید، شما هم می‌توانید برای کشف شخصیت پنهان خود را به دستان ما بسپارید.

سرقت پله برقی بومهن
سرقت پله برقی بومهن

پایان پیام

کد خبر : 104132 ساعت خبر : 12:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104132
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات