لس آنجلس تهران برای کدام گروه سنی است؟

به نظر من سوژه و فیلم‌نامه فیلم لس آنجلس تهران برای زیر ۱۰ سال مناسب است.

پایگاه خبری گلونی؛ مینا علیزاده: بعد از مدت‌ها پیگیری اخبار ناراحت‌کننده و مشکلات اقتصادی که گریبان همه را گرفته است، با دیدن تبلیغ فیلم لس‌آنجلس-تهران با بازی پرویز پرستویی، شکی برایم نماند که «مارمولک» و یا «لیلی با من است» دیگری در راه است که اگر بهتر از آنها نباشد، حتما هم‌سطح آنهاست. چون آقای پرستویی هنرمند در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

از میان آخرین بلیت‌های فیلم در پردیس باغ کتاب، دو عدد بلیت خریدم و با همسرجان به دیدن فیلم شتافتیم که حالمان کمی بهتر شود.

ولی نه تنها حالمان بهتر نشد، بلکه هنوز تا این ساعت در شوک هستیم که این واقعا فیلم بود که دیدیم!؟

از بازی خانم گوهر خیراندیش عزیز(که تمامی نقش‌هایشان دلنشین و دیدنی است) و خانم مهناز افشار ( که بازی نسبتا حرفه‌ای در این فیلم داشتند) و… نمی‌شود چشم‌پوشی کرد؛ اما از پرویز پرستویی که در کارنامه‌اش فیلم‌های متنوعی از ژانر کمدی گرفته تا دفاع مقدس، اجتماعی، تراژیک، نقش مثبت تا نقش منفی، نقش‌های تأثیرگذاری چون جانباز، پدر خانواده، همسر، مدیر، دزد و… دارند انتظار بیشتری داشتیم و داریم. پذیرفتن یک چنین فیلم‌نامه کمدی ضعیفی از ایشان بسیار دور از ذهن بود.

البته حتما ایشان دلایل خودشان را برای بازی در این فیلم دارند، اما بیننده فقط نتیجه کار را می‌بیند که آن هم بسیار ضعیف بود.

رده سنی فیلم لس آنجلس تهران چیست؟

اول فکر کردم شاید فیلم برای بچه‌ها ساخته شده و ما اشتباهی آمده‌ایم. ولی با شنیدن کلمات انگلیسی و اصطلاحات فضای مجازی و… که از ابتدا تا انتهای فیلم تکرار می‌شد و در فیلم‌نامه غالب بود و قطعا برای زیر ۱۰ ساله‌ها غیرقابل فهم، این فرضیه همان ابتدای فیلم باطل شد.

به نظر من سوژه و فیلم‌نامه برای زیر ۱۰ سال مناسب است. قصه فیلم با رقص و تصاویر خانم‌های بلوند آن‌ور آب و تصویر خیابان‌ها و تابلوهای لس‌آنجلس(با نوعی تابوشکنی) سرگرم‌کننده است ولی متاسفانه همگی در عین بی‌مزه‌گی.

توجه: من منتقد فیلم نیستم و دانش آن را هم ندارم. ولی به‌عنوان یک بیننده معمولی نظرم را به اشتراک گذاشتم. این نظر شخصی بنده است و ممنون می‌شوم اگر شما هم فیلم را دیدید و نظری دارید، بفرمایید که بنده استفاده کنم. شاید زاویه دید من درست نباشد. لطفا در درک فیلم و علل ساخت آن مرا یاری کنید. متشکرم

پایان پیام

کد خبر : 103532 ساعت خبر : 10:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=103532
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

دوست عزیز سلام
از بابت اینکه نظر خودتون به اشتراک گذاشتین ممنون …..کاملا با دیدگاه شما در رابطه با بازی آقای پرستو یی در فیلم لسانجلس تهران موافقم …. کلا بعد از اتمام فیلم پیشیمون شدم که چرا به تماشا نشستم …..اصللا انتظاری که از ایشون و سایر بازیگرها ی خوب سینما رو داشتم در این فیلم ندیدم …..این کامل نظر شخصی منه و امیدوارم رشد بهتر و سطح بالاتر رو در آینده از این عزیزان در سینما ببینیم