نسخه خودت بمال آقای وزیر

نسخه خودت بمال آقای وزیر. حتا اگر ما به روی خودمان هم نیاوریم انگار وزرای کابینه رئیس‌جمهور خیلی توجیه نیستند که همه‌چیز آرام است و ما چقدر خوشبختیم.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: این روزها همه مشکلات زیرساختی کشور را در رفتار کابینه می‌بینیم.

بالاخره تحریم‌ها، قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان دولتی و مشکلات اقتصادی باید یک جایی خودش را نشان بدهد.

حتا اگر ما به روی خودمان هم نیاوریم انگار وزرای کابینه رئیس‌جمهور خیلی توجیه نیستند که همه‌چیز آرام است و ما چقدر خوشبختیم.

نسخه خودت بمال

نمی‌دانیم برای وزیر بهداشت چه مشکلی پیش آمده است اما این‌قدر می‌دانیم که باید بیشتر از اینها استرس‌های ناشی از حضور مافیای دارو، سازمان‌‌های بیمه‌گر، داروخانه‌های ورشکسته و بیمارستان‌های دولتی ناآرام را در خودش کنترل کند.

دوران تشویق‌ها تمام شد

وقتی دوران تشویق و تمجید مردمی تمام می‌شود و ملت از پاسخ‌های تکراری کابینه خسته می‌شوند، مطالبات معمولی‌شان را چهره‌به‌چهره انجام می‌دهند.

ظاهراً وزرای ما برای مدیریت این مطالبات آماده نیستند. آنها در جواب مردم معمولی پاسخ‌های عجیبی می‌دهند:

«فعلاً مدیریت همین است، به‌جای برنج سبوس بخورین و به‌جای فیزیوتراپی خودتان بمالین» از همین پاسخ‌هاست. پاسخ‌های شتاب‌زده بدون طنازی و حتا هجو‌آمیزی که پرونده وزرا را حسابی زیر سئوال می‌برد.

ما معمولی‌ها را الگو کنید

ما معمولی‌ها که نه رانت داریم، نه توان سروکله‌ زدن با دلار بی‌ثبات را داریم وقتی با دشواری روبرو هستیم، سکوت می‌کنیم و نسخه‌های پشتیبان را بررسی می‌کنیم.

شاید بهتر باشد وزیران دولت آقای روحانی هم همین برنامه را پیش‌ بگیرند.

به‌قدر کافی استندآپ کمدین‌های با شوخی جنسی ملو داریم و از وزیران می‌خواهیم طنازی البته به خیال خودشان را کنار بگذارند و به سئوالات جدی ما پاسخ جدی بدهند.

پایان پیام

کد خبر : 101768 ساعت خبر : 4:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101768
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات