کاناپه کیانوش عیاری اکران می‌شود؟

کاناپه کیانوش عیاری اکران می‌شود؟ این مهم‌ترین پرسش این روزهای سینمای ایران است.

این روزها خبری که در صدر اخبار سینمایی ایران قرار گرفت منتفی شدن اکران فیلم کاناپه برای همیشه بود.

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: فیلم کاناپه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۹۵ تهیه و تولید شد.

این فیلم روایت زندگی ۲ خانواده‌ای است که می‌خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می‌شود.

تا اینجای داستان هیچ مشکلی وجود ندارد.اما زمانی داستان حساس می‌شود که متوجه می‌شویم بازیگران زن این فیلم بدون روسری هستند و همه از کلاه‌گیس استفاده می‌کنند.

در این فیلم تمامی ۴بازیگر اصلی خانم موهای خود را تراشیده‌اند و از کلاه‌گیس استفاده کرده‌اند.

کاناپه کیانوش عیاری

کیانوش عیاری که قبل از ساخت این فیلم با حواشی ساخت فیلم اکران نشده خانه پدری درگیر بود با فیلم کاناپه وارد مرحله‌ی جدیدی از حواشی شد.

فیلم کاناپه از سوی هیآت انتخاب سی و پنجمین جشنواره فجر نیز انتخاب نشد و به همین دلیل مساله حجاب اکران شدنش نیز برای همیشه منتفی شد.

اقدام نامتعارف؟

پیش از این نیز در سینمای ایران از کلاه گیس استفاده شده است اما این بار گویا کاناپه اکران نخواهد شد و مشکلات فیلم به آسانی حل نخواهد شد.

هرچند هم که فیلم بسیار فرهنگی باشد و از ساختار درستی برخوردار باشد و همه استاندارهای لازم یرای اکران را داشته باشد باید قبول کنیم که این مسئولان شاید می‌دانستند که کلاه گیس‌ها عاقبت کار دست‌شان خواهد داد.

باید منتظر ماند و دید که این تصمیم منتفی شدن اکران کاناپه تغییر خواهد کرد یا کبانوش عیاری همچنان بر روی مواضع خود باقی خواهد ماند و حاضر به اصلاح فیلم نخواهد بود.

اصلا مگر می‌شود این فیلم را اصلاح کرد؟

پایان پیام

کد خبر : 104052 ساعت خبر : 9:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104052
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات