خبرنگاران چگونه مقابل ترامپ ایستادند

خبرنگاران چگونه مقابل ترامپ ایستادند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بحث و جدل ترامپ و خبرنگار شبکه سی ان ان تیتر یک امروز خبرگزاری‌های جهان بود. دعوای بی انتهای رئیس جمهور ایالات متحده با این شبکه خبری از پیش از انتخابات شروع شد و به اینجا کشید که پس از اتفاق امروز، خبرنگارن سی ان ان دیگر اجازه ورود به کاخ سفید را ندارند.

عصبانی شدن ترامپ از سوال خبرنگار سی‌ان‌ان در نشست خبری پس از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا

در جریان کنفرانس خبر امروز در کاخ سفید، آقای آکوستا خبرنگار سی ان ان رئیس جمهور آمریکا را به خاطر استفاده از کلمه “تهاجم” برای توصیف کاروانی از مهاجران که از آمریکای مرکزی به سمت آمریکا در حرکت هستند، به چالش کشید. آقای آکوستا همچنین از آقای ترامپ به خاطر یک تبلیغ ضد مهاجرت که نژادپرستانه خوانده شده بود، سوال کرد.

دونالد ترامپ هم با همان ژست همیشگی و در سخنان صریحی از این خبرنگار خواست که سوال دیگری نپرسد و میکروفون را کنار بگذارد.

خبرنگاران چگونه مقابل ترامپ ایستادند

اما نکته مهمی که در این جدل خودنمایی کرد دفاع یکی دیگر از خبرنگاران از آقای آکوستا بود. این خبرنگار در مقام دفاع از همکارش، آکوستا را «خبرنگاری سختکوش» نامید.

خبرنگاران خبرگزاری‌های مختلف، در کنار رقابت‌های معمول، در بسیاری از مواقع به منافع مشترکی می‌رسند که خودخواهی و مصلحت‌اندیشی در آنجا ثمره‌ای ندارد.

به طور قطع این حرکت نادرست ترامپ امکان دارد در زمانی دیگر بر علیه یک خبرنگار و یا رسانه دیگر تکرار شود.

اما پشتیبانی این خبرنگار از همکارش به‌طور یقین ترامپ را در تصمیمات خود متزلزل می‌کند. چون او دیگر روسای کشورها محتاج رسانه‌ هستند و رویگردانی آنها برایشان زیان‌آور خواهد بود.

همراهی خبرنگاران و دفاع آنها از یکدیگر باعث توجه رسانه‌ها در ایران شده است. خبرنگاران در سراسر دنیا کار این خبرنگار را تحسین کرده‌اند.

عصبانی شدن ترامپ از سوال خبرنگار سی‌ان‌ان با زیرنویس

پایان پیام

کد خبر : 105726 ساعت خبر : 11:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105726
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات