گلونی

دانش آموزان برنده بازی پرسپولیس کاشیما شدند

پخش فوتبال با موبایل در دهستان رمشک قلعه گنج کرمان

دانش آموزان برنده بازی پرسپولیس کاشیما شدند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امروز پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم ژاپنی کاشیما ایستاد و نتیجه را واگذار کرد تا این تیم پرطرفدار، هفته آینده همه امید و آرزوهای خود برای قهرمانی را در استادیوم آزادی دنبال کند.

پرسپولیس باخت ولی این بازی یک روی پیروزی را هم داشت. یک پیروزی که دانش‌آموزان سراسر کشور به‌دست آوردند.

باتوجه به فاصله زمانی ایران و ژاپن، این دیدار باید ساعت ۱۵ به وقت محلی و ۹:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شد.

از همان موقع که تیم میزبان ساعت بازی را مشخص کرد، دانش‌آموزان پیگیر این شدند که بتوانند بازی را به شکل ممکن ببینند.

حتی این درخواست را در صفحه‌ مجازی وزیر آموزش و پرورش به صورت گسترده اعلام کردند و وزیر هم پس از مدتی از مدیران مدارس خواست که امکانات پخش این دیدار در مدارس را فراهم کنند تا دانش آموزان برنده بازی بشوند.

وزیر آموزش و پرورش توییت کرد:

از زحمت همکاران عزیزم که با پخش مسابقه فوتبال امروز در فراهم آوردن فضای پرنشاط برای دانش آموزان تلاش کردند صمیمانه سپاسگزارم.
دست‌بوس همکار عزیزی هستم که در محروم‌ترین منطقه کشور با استفاده موبایل شخصی تلاش کرد دانش آموزانش از فرصت تماشای بازی محروم نشوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم بعد از باری توییت کرد:

خوشحالم از اینکه با تلاش همکارانم مردم دهستان رمشک شهرستان قلعه گنج کرمان و دانش‌آموزان آن روستا توانستند از طریق پهن‌باند موبایل در شبکه ملی اطلاعات بازی فوتبال مورد علاقه خود را ببینند. با همکاران تصمیم گرفتیم با هزینه شخصی برای مدرسه این دانش‌آموزان تلویزیون تهیه کنیم.

امروز صبح دانش‌آموزان مدارس سراسر کشور در کنار هم این بازی را دیدند و اگرچه نتیجه دلخواهشان نبود ولی از این اتفاق خرسند بودند.

دیدار پرسپولیس کاشیما

جای این‌گونه گردهم‌آیی‌ها و در کنار هم بودن‌ها در جامعه ما بسیار خالی است. کاری که در همه دنیا انجام می‌شود. پخش زنده مسابقات فوتبال و حتی فیلم‌های سینمایی در پارک‌ها و خیابان‌ها در خیلی از کشورها عادی شده است.

اصرار دانش‌آموزان باعث شد این امکان به‌وجود بیاید. هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد. این بازی‌ها و یا اینگونه رویدادها در سال به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد و حتی با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌شود از این رویدادها استفاده کرد و از نظر روحی و روانی، دانش‌آموان را آماده پذیرش بیشتر درس و آموزش کرد.

دانش آموزان برنده بازی پرسپولیس کاشیما شدند:

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل