گلونی

منتظر تصمیم وزارت صنعت بمانیم

خودروی گران

خودروی گران

پایگاه خبری گلونی، معین بادپاوزارت صنعت گفته است تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر تغییر قیمت خودرو از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت اتخاذ نشده است. این وزارتخانه در موعد مقرر تصمیمات لازم را اتخاذ و اعلام خواهد کرد.

اگر کسی از ما بخواهد تا ادامه این صحبت‌ها را بنویسیم، فرض ما چنین است:

ما قول می‌دهیم تا هر زمان که تصمیم گرفتیم، به اطلاع مردم برسانیم. شاید یک دقیقه دیگر، شاید ده دقیقه دیگر، شاید هم ده ساعت دیگر. البته فکر نکنید که وقتی می‌گوییم تغییر قیمت، یعنی کاهش یا افزایش!

خیر. اگر قرار باشد قیمت را تغییر دهیم حتما با اکثریت آرا، رای به افزایش قیمت خواهیم داد. ضمن آنکه برخی خودروسازان به خودکفایی در تصمیمات رسیده‌اند و منتظر تصمیم ما نمی‌مانند. بلکه خودشان افزایش می‌دهند. ما در این مورد باز هم تاکید می‌کنیم با هر تصمیمی که بدون نظر ما گرفته شود مخالفیم.

وزارت صنعت هم مخالف نیست

نه اینکه فکر کنید با افزایش قیمت مخالفیم. نه. حرف ما این است: ما هم که موافق افزایش قیمت هستیم. خب چرا نظر ما را نمی‌خواهند. چرا موعد مقرر تصمیماتشان را خودشان میگیرند و فقط انتظار دارند ما حمایتشان کنیم؟

به هرحال ما به مردم اطمینان می‌دهیم که ما هم تصمیمات بعدی را می‌گیریم. اینگونه نیست تصمیم نگیریم. حتی اگر خودروسازان خودشان قیمت را افزایش دادند. ما هم دوباره افرایش می‌دهیم. امیدوارم ما بتوانیم موفق‌تر باشیم و درصدی که افزایش دهیم بیشتر از خودروسازان باشد.

البته باید بر این نکته تاکید کنیم که ممکن است به محض تصمیم‌گیری، آن را عملیاتی کنیم که دیگر نیازی به اعلام به مردم نیست. مردم خودشان با گوشت و پوست و استخوان این تصمیم را لمس خواهند کرد که تاثیرش از ده تا اطلاعیه ما هم بیشتر است.

اگر احساس می‌کنید این صحبت‌ها فقط زائیده ذهن ماست، باید یادآوری کنیم امروز معاون وزیر صنعت گفت:«خودرو رسماً در هفته بعد گران می‌شود».

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل