گلونی

واکنش خبرنگاران خارجی به بیمه تامین اجتماعی برای آنان

بیمه تامین اجتماعی خبرنگاران

بیمه تامین اجتماعی خبرنگاران

واکنش خبرنگاران خارجی به بیمه تامین اجتماعی برای آنان

پایگاه خبری گلونی، معین بادپامدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی گفته است:«خبرنگاران خارجی مقیم ایران می‌توانند بیمه تامین اجتماعی شوند و شرط اصلی آن داشتن کارت خبرنگاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است».

واکنش خبرنگاران خارجی مقیم ایران را بخوانید:

خبرنگار غربی: من از این موضوع خیلی خوشحالم. متاسفانه کشور ما هیچ‌گونه خدمات بیمه ای ارائه نمی‌دهد. باور کنید آنها سرماخوردگی را هم جزو عمل‌های زیبایی به حساب می‌آورند. حتی وقتی آبریزشمان هم توی تصویر تلویزیون دیده شود. اما تامین اجتماعی کاملترین بیمه است.

خبرنگار کشورهای آمریکای جنوبی: ضمن سپاس از مسئولان تامین اجتماعی، پیشنهاد می‌شود تا با ایجاد شعبه در کشورهای ما بتوان سایر خبرنگاران کشورهای آمریکای جنوبی را هم بیمه کرد.

واکنش خبرنگاران خارجی به بیمه تامین اجتماعی برای آنان

خبرنگار کشورهای عربی به ریاست عربستان: من خیلی خوشحالم. اما هنوز مشخص نیست آیا در صورت کشته شدن ما در کنسولگری خودمان، دیه هم به خانواده ما تعلق می‌گیرد یا نه؟ ما خبرنگاران عربستانی خواستار این هستیم تا اگر در سفارت یا کنسولگری خودمان کشته شدیم، دیه ما را هم بدهند.

خبرنگار شرق آسیا غیر از کره شمالی: ما هنوز سوالات زیادی داریم. مثلا ما شناخت کافی از دفترچه کاغذی بیمه نداریم. متاسفانه کشور ما بیش از حد دیجیتالی شده است. بهتر است کلاس‌هایی برای فرایند تمدید دفترچه و نحوه استفاده درست از آن به ما آموخته شود.

خبرنگار کره شمالی: ما از هر خدمتی که انجام شود با اجازه عالیجناب کیم تشکر می‌کنیم. با اجازه عالیجناب کیم یک نفر بیاید به ما توضیح دهد بیمه چیست؟ با اجازه ایشان کارت خبرنگاری چیست؟

خبرنگار وطنی: لطفا یک تفاوتی قائل باشید. حداقل قبر رایگان به آنها ندهید. بگذارید یک چیزی برای ما بماند.

بیمه شده تامین اجتماعی: ببمه تامین اجتماعی کامل‌ترین بیمه دنیاست. گستردگی پوشش این بیمه و خدمات درمانی آن به حدی است که در بسیاری موارد، ما خرید منزل خود را هم به اسم بیمه تامین اجتماعی انجام می‌دهیم.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل