آب‌ گرفتگی در ایران عادی شده است

آب‌ گرفتگی در ایران عادی شده است.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، کاش می‌شد کاری کرد که آب‌گرفتگی در ایران عادی نشود، اما متاسفانه سال‌هاست که آب‌گرفتگی شهرها در ایران عادی شده است.
هم برای مردم عادی شده و هم برای مسئولان. از اهواز تا رشت، از رشت تا جیرفت، از جیرفت تا مشهد، از مشهد تا تبریز، از بندرعباس تا چابهار؛ هر کجا که باران بیاید، در خیابان‌ها سیل راه می‌افتد.

آب‌گرفتگی در تهران

در همین تهران که پایتخت است، ۲۰ دقیقه بعد از بارش باران خیابان‌ها کیپ می‌شوند و دیگر نمی‌شود در آن‌ها راه رفت.
آب‌گرفتگی در شهرها به چند دلیل اتفاق می‌افتد. این‌جا نمی‌خواهیم دلایلش را بشماریم، چون دلایلش را شما بهتر می‌دانید؛
از زباله‌هایی که مردم در خیابان می‌ریزند تا خیابان‌هایی که عریض نشده‌اند و فاضلابی که وجود ندارد و مسیرهایی که جلویشان گرفته شده و رودخانه هایی که در حریم آن‌ها ساخت و ساز شده‌اند، همه و همه باعث شده تا شهرهای ما دچار سیلاب شوند.
سیلاب‌هایی که نه فقط ضررهای مالی که ضررهای جانی برای افراد جامعه در پی داشته است.

آب‌ گرفتگی در ایران عادی شده است

برای مبارزه با سیلاب‌های شهری نیاز به تجدیدنظر در چندین و چند چیز هستیم. یکی از آن‌ها که از همه مهم‌تر است، این است که مردم باید در رأی‌دادنشان به اعضای شورای شهر تجدیدنظر کنند و از رأی‌های قومی و فرقه‌ای و حزبی خودداری کنند و کسانی را بر سر راه بیاورند که برای شهرشان کار زیربنایی و اصولی بکند.
اگر پیگیر وضعیت شهردارها و شورای شهر در بسیاری از شهرهای کشور باشید، می‌بینید که هر روز جنگ سیاسی و دعوای حزبی میان اعضای شورای شهر با خودشان و با شهردار و دعوا بر سر انتخاب شهردار است و تا روز آخری که بر سر کار باشند، همین دعوا را ادامه خواهند داد.
مردم باید در رأی خود دقت کنند و کسانی را به روی کار بیاورند که دغدغه‌شان خدمت باشد، نه سیاست‌ورزی و سیاست‌بازی.
پایان پیام

کد خبر : 106245 ساعت خبر : 11:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=106245
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات