برانکو برنده بازی پرسپولیس کاشیما

بدون شک بازی امروز نشان داد برانکو برنده بازی پرسپولیس کاشیما است.

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: اگر در گذشته جانب‌داری از تیم‌های فوتبال فقط بستگی به نتیجه بازی‌ها و بردهای پیاپی داشت، این روزها هواداری طور دیگری شده. تعصب‌های کورکورانه و بی‌منطق جایش را به رفتار منطقی داده. چیزی که پس از بازی امروز پرسپولیس هم به وضوح مشخص بود.

البته هواداران تیم ملی‌مان هم در بازی‌های جام جهانی چنین رفتاری داشتند.‌ یعنی فقط نتیجه بازی نیست که درجه محبوبیت را تعیین می‌کند بلکه تلاش‌های بازیکنان و ارایه بازی درخشان است که دل طرفداران را می‌لرزاند.

بعد از بازی امروز پرسپولیس، برانکو، مربی پرسپولیس، مورد توجه و حمایت بسیاری از تماشاگران قرار گرفت، اعضای تیم پرسپولیس هم همین‌طور.

پس این نشان می‌دهد ما تصمیم گرفته‌ایم به جای تمرکز کردن روی نتیجه و مقصد، به مسیری که پیموده می‌شود هم توجه کنیم. به تلاش‌هایی که صورت گرفته است.

واقعیت این است در چنین موقعیت‌های حساسی فشار مضاعفی روی هرکدام از بازیکنان تیم است. استرس و فشار بازی و نتیجه آن، یک سمت و استرس برخورد هواداران پس از بازی سمتی دیگر.

برانکو برنده بازی پرسپولیس کاشیما

تشویق ایسلندی برانکو در ورزشگاه آزادی

همان‌قدر که ما در خانه‌مان، و یا روی صندلی‌های استادیوم، در آرامش کامل، دوست داریم تیم محبوب‌مان برنده میدان شود، بازیکنان آن تیم نیز می‌خواهند این اتفاق بیفتد پس اگر به هر دلیلی این هدف محقق نشود بهتر است به جای سرزنش و تخریب کردن آن‌ها قدردان زحمات‌شان باشیم تا دلگرم شوند برای فرصت‌های بعدی. و انگیزه‌ای برای جبران داشته باشند.

هنوز زمان زیادی از پایان بازی نگذشته بود که شبکه‌های اجتماعی پر شده از تصاویر و پست‌های حمایت از پرسپولیس. تشکر از زحمات‌شان و آرزوی موفقیت برای آن‌ها. در چنین فضایی می‌توان حتی ضعف‌ها و کاستی‌ها را هم یاداور شد و برای برطرف کردنش تلاش کرد.

هواداران پرسپولیس امروز نشان دادند همه جوره هوای تیم‌شان را دارند و منتظر می‌مانند برای رقابت‌های فصل بعدی. و این عادلانه‌ترین برخورد است. برخورد حرفه‌ای تماشاگران و طرفداران این تیم قابل تقدیر است.

پایان پیام

کد خبر : 105861 ساعت خبر : 10:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105861
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات