تفاوت کلیه و تومور به شیوه پزشک آمریکایی

پایگاه خبری گلونی، معین بادپاپزشکی در آمریکا کلیه سالم یک بیمار را به جای تومور از بدن وی خارج کرد. این در حالی بود که بیمار برای عمل مهره‌های کمرش راهی اتاق عمل شده بود.

قبل از هرچیز حس این پزشک را زمانی که احساس کرد یک تومور کشف کرده است تجسم کنید. حتما پیش خودش گفته است:«درست است که من فقط برای عمل مهره‌های کمر بیمار پول گرفته‌ام، اما وجدانم اجازه نمی‌دهد تومور به این بزرگی ببینم و دست روی دست بگذارم. الان وقت نشان دادن وجدان کاری است. من برای کمک به بشریت از تمام انرژی و توان خود استفاده خواهم کرد».

دقیقا در همین زمان هم کلیه آن بخت برگشته را درآورد و با کلی بد و بیراهی که نثار آن کرد، به حال همه پزشکان دیگر هم تاسف خورد که چرا زودتر متوجه این تومور نشده بودند.

البته انجمن پزشکان پشت این پزشک انساندوست و با تجربه را خالی کرد و خواستار مجازات او شد. با این موضوع‌گیری، از این به بعد سایر پزشکان در اتاق عمل فقط به کار خودشان می‌پردازند و کار همدیگر دخالت نمی‌کنند.

فقط سوال اساسی این است که چگونه یک پزشک، نتوانسته یک کلیه را تشخیص دهد؟ ضمن آنکه در آن اتاق عمل تخیلی، هیچ فرد دیگری نبود که به ایشان بگوید:«ببخشید دکتر جان، فکر کنم دارید اشتباه میزنید»؟ یا گفته‌اند و نتوانسته‌اند او را قانع کنند؟

آدم خیال می‌کند برخی از این اتفاقات فقط در فیلم‌های کمدی می‌افتد. به همین خاطر هم وقع تماشای آن می‌خندد.

پیشنهاد می‌شود مدارک پزشکی این پزشک معروف و باتجربه و کاردان فاش نشود. به حال ما که فرقی ندارد، ولی برای اعتبار آنجایی که به او مجوز پزشکی داده اند، بد می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 105893 ساعت خبر : 11:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105893
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات