حضور ٣٠٠ ناشر در نمایشگاه کتاب لرستان

حضور ٣٠٠ ناشر در نمایشگاه کتاب لرستان
به گزارش پایگاه خبری گلونی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در جلسه‌ی ستاد استانی دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان، گفت : ٣٠٠ ناشر شاخص کشوری و استانی در این رویداد حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، حجت‌الاسلام حمید رضا حنان در جلسه‌ی ستاد استانی دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان که به ریاست معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی استاندار لرستان برگزار شد، گفت: کتاب از اهمیت بسیاری برخوردار است و یکی از شاخصه‌های پیشرفت هر کشوری، تولید علم و تولید فرهنگ است که هر دو در گرو کتاب است.

استقبال چشمگیر از نمایشگاه

وی افزود: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به موضوع فرهنگ و به خصوص کتاب دارد و در همین راستا امسال برای پنجمین سال متوالی شاهد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان هستیم درحالی که از ابتدای انقلاب تا قبل از دولت تدبیر و امید تنها هفت نمایشگاه کتاب در استان برگزار شده بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان سپس با اشاره به حضور ٣٠٠ ناشر شاخص کشوری و استانی در این نمایشگاه، گفت: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان از تخفیف ٣٠ درصدی برخوردار است که بیست درصد آن از محل خرید بن و ده درصد آن از طرف ناشر صورت می‌پذیرد که البته طبق سال‌های گذشته در برخی موارد تا ۵٠ درصد هم افزایش داشته است.

حنان تصریح کرد: شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی خرم آباد همکاری بسیار خوبی در برگزاری این نمایشگاه داشته‌اند که نشان از توجه ویژه‌ی این دستگاه به موضوع فرهنگ است.

وی در پایان تصریح کرد: استقبال از نمایشگاه کتاب در سال‌های گذشته بسیار چشمگیر بوده و امید داریم مردم فرهنگ دوست لرستان، امسال نیز با حضور خود در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان ، بار دیگر این استقبال را تکرار کنند.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه کتاب از ٢۶ آبان تا ١ آذر به مدت شش روز و از ساعت ١۴ تا ٢١ عصر در محل نمایشگاه‌های بین المللی کتاب استان لرستان برگزار خواهد شد.

عکس‌های ولی‌الله میراسماعیلی از نمایشگاه کتاب لرستان

پایان پیام

کد خبر : 106346 ساعت خبر : 10:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=106346
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات