حکومت عربستان خیلی مهمان نواز است

رئیس جمهور گابن هم در عربستان گم شد. البته ممکن است مشغول استراحت به شیوه حکومت عربستان باشد.

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: رئیس جمهور گابن هم در عربستان گم شد.

گویا ایشان برای شرکت در اجلاس داووس به عربستان رفته بودند ولی نه‌تنها در اجلاس شرکت نکردند بلکه بعدش هم هیچ خبری ازشان نیست.

گم شدن جناب رئیس جمهور چند حالت دارد.

اجلاس حکومت عربستان کجاست؟

اول این‌که می‌خواستند بروند اجلاس راه را گم کردند و از آن جایی که عربستانی‌ها خیلی مهمان نوازند( این را هر کسی نداند ما ایرانی‌ها خوب می‌دانیم‌) خواستند به جناب رئیس جمهور کمک کنند ولی گویا آن‌ها هم آدرس اجلاس را بلد نبودند و از آن موقع تا حالا هی دارند دنبال جای اجلاس می‌گردند.

استراحت به شیوه حکومت عربستان

حالت دوم این‌که جناب رئیس جمهور می‌خواستند بروند اجلاس، عربستانی‌ها از آن‌جایی که خیلی مهمان نوازند گفتند وقت برای اجلاس رفتن بسیار است بیایید شما را ببریم یک جایی که خوب استراحت کنید و ایشان را بردند یک جایی که خیلی خوب استراحت کنند. کسی چه می داند، شاید رفتند برای یک استراحت ابدی!

مهمانی زورکی

حالت سوم هم این‌که عربستانی‌ها از آن‌جایی که خیلی مهمان نوازند، جناب رئیس جمهور را به زور می‌خواستند ببرد مهمانی. از ایشان انکار، از عربستانی‌ها اصرار و خلاصه عربستانی‌ها موفق شدند جناب رئیس جمهور را ببرند. حالا چجوری را فعلا کسی نمی‌داند. هر وقت خودشان صلاح بدانند می‌گویند.

خدا کند جناب رئیس جمهور هر چه زودتر پیدا شوند و به «ما نمی‌دانیم کجاست» و «من نبودم، کی بود» و آخرش «اصلا من بودم خوب کردم به شما چه» نرسد.

پایان پیام

کد خبر : 104902 ساعت خبر : 11:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104902
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات