خاله در فضای مجازی یعنی چه؟

خاله در فضای مجازی یعنی چه؟

پایگاه خبری گلونی؛ محسن فراهانی:  در این مطلب می‌خواهیم در مورد کانال‌هایی که در فضای مجازی با عنوان خاله فلانی فعالیت می‌کنند صحبت کنیم. خاله‌هایی که ادعا می‌کنند می‌توانند برای آقایان شریک جنسی فراهم کنند. در واقع پشت پرده‌ی خاله های مجازی چیست؟

خاله در فضای مجازی یعنی چه؟

شاید از ما بپرسید مگر شما به این کانال‌ها سر زدید که از پشت‌پرده آن باخبرید؟ باید بگوییم بله. ما به این کانال‌ها و به لینک‌هایی که ارائه کرده‌اند، سر زدیم.

البته نه با هدفی که دیگران به این کانال‌ها سر می‌زنند. ما برای آگاه شدن از آن‌چه در پس این کانال‌ها می‌گذرد و همچنین آگاه کردن مخاطبان خود، وارد این مبحث شدیم.

نگاه ابتدایی به خاله‌های مجازی

قبلاً تکاتوک از این و آن شنیده بودیم که چنین کانال‌ها و پیج‌هایی وجود دارند. اما وقتی جست‌وجو را آغاز کردیم، در کمال تعجب دیدیم که تعداد این خاله‌ها بسیار زیادتر از آن چیزی است که تصور می‌کردیم.

خاله‌هایی که هرکدام نامی برای خود انتخاب کرده‌اند و با قرار دادن چند عکس نیمه‌خصوصی از بانوان، ادعا می‌کنند می‌‌توانند در ازای گرفتن مبلغی ناچیز از آقایان برای آن‌ها شریک جنسی فراهم کنند. آن‌ها حتا مبلغ و شرایط را نیز مشخص کردند.

پشت پرده خاله‌های مجازی

با بررسی این کانال‌ها مشخص شد تقریباً همه‌ی آن‌ها قصد اخاذی و کلاهبرداری دارند. چرا که اکثراً یا به پیح‌های فیشینگ منتهی می‌شوند و یا مخاطب را به صفحات پرت و پلا هدایت می‌کنند.

سوالی که برای ما بوجود آمد این بود که آیا هنوز هستند افرادی که خام چنین تبلیغات مصنوعی شوند؟

آیا هستند کسانی که گول این خاله‌های دروغین را بخورند؟ قطعاً چنین افرادی وجود دارند که این همه کانال و پیج در این زمینه در حال فعالیت است. افرادی که به هر دلیل به این صفحات سر می‌زنند باید این نکته را بدانند که انتهای این مسیر، شکست و از دست رفتن پول‌شان است.

هشدار به بانوان

البته اگر پول از دست برود چیز چندان مهمی نیست. ما پس از بررسی این صفحات و کانال‌ها دریافتیم که هشدار جدی را باید به خانم‌ها داد.

بانوان باید بدانند که این خاله‌های دروغین، به پیج‌ها و پروفایل های بانوان سر می‌زنند و اگر عکس خصوصی و نیمه‌خصوصی از آن‌ها پیدا کنند بر می‌دارند.

آن‌ها این عکس‌ها را به عنوان نمونه خانم‌هایی که آماده‌ی کار هستند در پیج خود قرار می‌دهند تا کلاهبرداری خود را طبیعی‌تر جلوه دهند. آن وقت است که دیگر آبروی رفته را به سختی می‌توان برگرداند. بسیار دشوارتر از چند ده هزار تومان پول از دست رفته.

پایان پیام

کد خبر : 105406 ساعت خبر : 11:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105406
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

گذاشتن عکس خصوصی در فضای مجازی کلا کار اشتباهی هست ولی انگار به دیوار میگیم متاسفانه این مشکل هست و مهم تر اینکه آبروی رفته را نمیشه برگردوند