خریداران شهاب سنگ ماه چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری گلونی، معین بادپایک تکه پنج و نیم کیلوگرمی از شهاب سنگ ماه که سال گذشته روی زمین فرود آمده بود، در حراجی به قیمت ۶۱۲۵۰۰ دلار به فروش رفت.

به نظر شما این تکه از ماه به درد چه کسی می‌خورد و قرار است با آن چه کار کنند؟ بدون شک دلیل خریداران و شرکت‌کنندگان در حراجی با هم متفاوت است.

ما جویای این موضوع شدیم تا ببینیم دلایل افراد چه بود.

انرژی کهکشان در شهاب سنگ

مدیر سمینار موفقیت در یک ثانیه: شهاب سنگ برای آرامش خیلی خوب است. انرژی کهکشان را به منزل شما می‌آورد و انرژی زمین را به کهکشان می‌برد.

همه افرادی که به این شهاب سنگ نزدیک می‌شوند تبدیل به انسان‌هایی آرام، خندان، شاد، پرانرژی و موفق می‌شوند.

با داشتن این سنگ، فرستادن خواسته‌هایمان به کهکشان و رسیدن به آن راحت‌تر می‌شود. می‌دانید با داشتن این سنگ چقدر می‌توان مردم را تشویق به حضور در سمینار موفقیت کرد؟

فقط برای خودم

یک کلکسیونر: من عاشق و شیفته هر چیزی هستم که از دید دیگران به درد نمی‌خورد. من معتقدم هر چیز که خار آید یک روز به کار آید. تا الان عجیب‌ترین کالاها را جمع کرده‌ام. البته موزه شخصی ندارم. چون دوست ندارم کسی آنها را ببیند. فقط برای خودم.

به فکر آینده باش

یک آینده‌نگر اقتصادی: فعلا نمی‌دانم به چه دردی می‌خورد. اما چون نایاب است، احتمال دارد تا چند سال دیگر، قیمتش افزایش یابد. من زندگی‌ام را فروخته‌ام برای این سنگ. امیدوارم کسانی که با شایعات، قیمت ارز را کاهش دادند، کاری با قیمت شهاب سنگ نداشته باشند.

به جمع کشورها خوش آمدید

یک پژوهشگر: ما برای موسسه خودمان این نمونه‌ها را خریداری می‌کنیم. می‌دانید که فقط دو موسسه شهاب سنگ طبیعی دارند. اگر این را بخریم. موسسه ما سومین موسسه‌ای خواهد بود که آن را خواهد داشت.

مورد مشکوک

یک کارشناس: ما برای خرید نیامده‌ایم. بلکه فقط برای بررسی این شهاب سنگ آمده‌ایم. باید بررسی کرد که آیا این شهاب سنگ واقعی است؟ آیا کار برخی از سودجویان نیست؟ متاسفانه نمی‌گذارند ما این سنگ را شکاف دهیم و بررسی کنیم. معلوم است یک کاسه‌ای زیر نیم کاسه است.

پایان پیام

کد خبر : 104462 ساعت خبر : 6:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104462
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات