رونق پزشکی قانونی با افزایش درگیری مردم

پایگاه خبری گلونی، معین بادپاپزشکی قانونی استان تهران اعلام کرده است در شش ماه نخست امسال بیش از ۵۲ هزار نفر به دلیل آسیب دیدن از درگیری به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند. این شمار در مقایسه با شش ماهه نخست پارسال پنج درصد افزایش یافته است.

به نظر می‌رسد زبان، کار خودش را دارد به مرور به مشت و لگد می‌سپارد. البته اینکه افرادی که روش جدید مذاکره را انتخاب کرده‌اند، به نتیجه دلخواه خودشان رسیدند یا خیر. مشخص نیست.

بنده که معتقدم افزایش پنج درصدی با توجه به شرایط مختلف به خصوص اقتصادی، آمار خوبی است و اتفاقا کم و عجیب است. این نشان می‌دهد اتفاقا مردم مهربانتر هم شده‌اند و صبرشان در حال افزایش است.

بنابراین اگر در شرایط آزمایشگاهی قرار می‌گرفتیم احتمالا آمار کاهش داشت.

البته این به این معنا نیست که نباید به دنبال ریشه‌های عصبی شدن مردم رفت. به همین دلیل ما نظر چند نفر از افراد حاضر در پزشکی قانونی را جویا شدیم.

خود درگیری تا پزشکی قانونی

فردی با سر شکسته: اصلا ما با هم درگیر نشدیم. اون خودش فحش داد. من چیزی بهش نگفتم. بعد دوباره فحش داد. باز هم من چیزی بهش نگفتم. بعد حمله کرد یقه‌ام رو گرفت و بهم فحش داد. باز من چیزی بهش نگفتم. بعد با قفل فرمون زد توی سرم. من باز هم چیزی بهش نگفتم. بعد خودش من رو برد بیمارستان و کلانتری و پزشکی قانونی. الان هم خودش یک متن شکایت نوشته، به زور از من امضا گرفته، الان هم توی یکی از همین راهروها درگیر پرونده منه.

درگیری شوخی

فردی که دو دستش در گچ بود: ما با هم درگیری نداشتیم. ما با هم دوست هستیم. اون شوخی شوخی وسط خنده زد توی گوش من. من هم خندیدم زدم توی سرش. افتاد روی زمین، بلند شد با چوب زد توی دستای من. الان هم شوخی شوخی اومدیم دادگاه ببینیم حکممون چیه.

هماهنگ شده است

دو نفر که از نواحی مختلف زخمی بودند: اگه اسممون رو اعلام نکنید بهتون می‌گیم. قرار شد با هم دعوا کنیم. بعد جفتمون از هم دیه بگیریم. الان هم پیگیر پرونده‌ایم.

پایان پیام

کد خبر : 104857 ساعت خبر : 10:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104857
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات