سرقت پیچ و مهره به جای تیر چراغ برق

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: مدیر روابط عمومی شرکت برق مشهد در خصوص حادثه سقوط ۶ تیر چراغ برق در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، علت را سرقت پیچ و مهره‌هایی که برای ایمن‌سازی به کار رفته بودند، اعلام کرد.

تیر چراغ برق هست!

باز جای شکرش باقی‌ است سارقین تیر چراغ برق‌ها را نبرده‌اند. یعنی واقعا مرام و معرفت داشته‌اند وگرنه مطمئن باشید برای آن‌ها انجام دادنش سخت نبوده و کسی هم احتمالا تا چند ساعت بعد متوجه ماجرا نمی‌شده است.

بالاخره طول می‌کشید تا برق یک جایی قطع شود، بعد افراد ساکن در آن جا بتوانند با اداره برق تماس بگیرند، بعد تازه تلفن اداره برق اشغال نباشد، بعد جواب بدهند، بعد بفهمند عیب کجاست، بعد تازه بفهمند ای دل غافل! تیر چراغ برق‌ها به سرقت رفته است.

سارقان شریف پیچ و مهره

می‌خواهم بگویم ما در مملکت‌مان سارقین شریفی داریم.

اگر اوضاع گرانی همین‌طور ادامه پیدا کند و خوردن یک لقمه نان خالی آرزویی دست نیافتنی شود، کم‌کم باید مراقب لباس‌های تن‌مان باشیم مبادا سارقین در خیابان به حیثیت‌مان هم رحم نکنند. البته با توجه به اثبات شرافت سارقین در چند خط بالایی خیال‌تان از این بابت راحت باشد.

باز کردن لاستیک ماشین، ضبط ماشین، صفحه کلید آیفون و بریدن نرده‌های آهنی کنار خیابان را شنیده بودیم اما این یکی دیگر در نوع خودش شاهکاریست و الحق یک خلاقیت بزرگ برای سارقین محسوب می‌شود.

اما درد اصلی اینجاست که در شهری به عظمت و شلوغی مشهد پیچ و مهره‌های تیر چراغ برق باز می‌شود و کسی متوجه آن نشده تا سقوط کند.

لزوم تدابیر بیشتر

مگر نه آن‌که حفظ امنیت یکی از اصولی‌ترین و اساسی‌ترین وظایف نیروی امنیتی شهر است. اگر قرار باشد در خیابان متعلقات تیر چراغ برق به سرقت برود و آب از آب تکان نخورد که دیگر ممکن است در همین روزها خانه مسکونی با اسباب و اثاثیه و ساکنین‌اش به سرقت برود و اتفاقا باز هم کسی متوجه نشود.

با پایین آمدن سطح اقتصادی و اجتماعی جامعه میزان جرم و جنایات افزایش می‌یابد. بهتر است از همین حالا تدابیر لازم اندیشیده شود تا شرایط بحرانی‌تر نشده است.

سرقت پیچ و مهره تیر چراغ برق در مشهد
سرقت پیچ و مهره تیر چراغ برق در مشهد

پایان پیام

کد خبر : 104720 ساعت خبر : 11:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104720
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات