سلفی بگیران زلزله کرمانشاه بار بودند تا یار

سلفی بگیرهای زلزله کرمانشاه بار بودند تا یار

پایگاه خبری گلونی؛ نگار فیض‌آبادی:دسته‌ای از افراد هم هستند که باید آنها را «سلفی بگیر بی‌خاصیت» صدا کرد. البته خودشان فکر می‌کنند وجودشان باعث خیروبرکت است اما خوب که دقت کنیم می‌بینیم هیچ آبی ازشان گرم نمی‌شود.

سلفی بگیران در زلزله کرمانشاه

بعد از زلزله کرمانشاه خیلی‌ها احساس خبرنگاری بهشان دست داد و با سرعت هرچه‌تمام‌تر به کرمانشاه رفتند. کسانی که جز گوشی‌شان، چیز به‌دردبخوری برای مردم زلزله‌زده نبردند. اما فراموش نکنیم که دست پر برگشتند. مموری گوشی‌هایشان پر از عکس بود و فکر کردند اگر از لوکیشن زلزله و خودشان عکسی منتشر نکنند، کاربران شبکه‌های مجازی شاکی می‌شوند. راستی این سلفی بگیرها چه کسانی بودند؟

استاندار کرمانشاه گله کرد

استاندار کرمانشاه گفته است «سلفی بگیران زلزله به هیچ‌کدام از وعده‌هایشان عمل نکردند». ممکن است ما سلفی بگیران زلزله کرمانشاه را نشناسیم، اما چرا وقتی استاندار کرمانشاه از آنها گله می‌کند مبهم صحبت می‌کند؟ منظور ایشان چه کسانی است؟ دولتی‌ها یا سلبریتی‌ها؟ کسانی که قول دادند کمک می‌کنند اما جز سلفی و کلیپ ساختن کنار آوارها، کمکی نکردند. سلفی بگیرهایی که بیشتر، بار بودند تا یار.
مچ مسئولان سلفی بگیر را بگیرید

ایشان باید شفاف حرف بزند و رفتار زشت سلفی در بحران و بدقولی را محکوم کند. اگر مسئولان، جزو سلفی بگیرها بودند، باید تناقض بین حرف و عمل‌شان را به آنها یادآوری کرد تا یا قول دروغ ندهند، یا وقتی قول می‌دهند عمل کنند و سراغ سلفی و… نروند. چون این چیزها برای مردم آسیب‌دیده، نان‌وآب نمی‌شود.

یک موضوع تلخ دیگر

موضوع تلخ دیگر این است که مهندس هوشنگ بازوند، گفته است «اگر نظارت‌ها در حوزه ساخت‌وساز و در حوزه‌هایی مانند مسکن مهرها، بیمارستان‌ها و دیگر اماکن خصوصی و دولتی به‌خوبی صورت می‌گرفت، میزان خسارت‌ها به نصف می‌رسید». واقعیت این است که «مدیران بی‌مسئولیت»، کوتاهی کردند و بی‌خیال نظارت به‌موقع شدند، اما «مردم» کرمانشاه تاوانش را دادند. افسوس که مسئولان، درس عبرت را هرگز یاد نمی‌گیرند و دومینوی اشتباهات‌شان، تمامی ندارد.

پایان پیام

کد خبر : 106382 ساعت خبر : 11:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=106382
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات