مکمل ورزشی نقل و نبات نیست

مکمل ورزشی نقل و نبات نیست

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: مکمل ورزشی یعنی چه؟ اصلا این مکمل‌ها از کی و چطوری افتادند توی ورزش، آن‌هم این‌قدر زیاد و عین نقل و نبات؟

مگر مکمل معنی‌اش تکمیل کننده نیست؟پس چرا بعضی از ورزشکاران عزیز  اشتباه گرفتند و کلا از این مکمل‌ها استفاد می‌کنند، در کنارش کمی هم غذا می‌خورند؟

مورد داشتیم طرف اول مکمل خورده، بعد باشگاه رفته است.شاید هم معنی اش تازگی ها عوض شده و به عنوان غذای اصلی مصرف می شود، به جایش غذا شده مکمل.

تازه واردها نیازی به مکمل ندارند

نصف این مکمل‌ها که پروتئین است و برای تازه واردها کاملا با غذا جذب بدن می‌شود، یعنی غیر حرفه‌ای ها هیچ نیازی بهش ندارند. پس بی خودی پولتان را هدر ندهید برای خریدن این چیزها.

برای حرفه‌ای‌ها هم اصول دارد همینطوری نیست که هر چی مکمل دستشان آمد بخورند.

می‌خواهید خوش هیکل شوید؟ راه دارد راهش هم طولانی‌ست صبر ندارید دنبال سیکس پک نروید که یک‌هو شکمتان عین ایر بگ می‌شود و عوض عضله، چربی اضافه می‌کنید.

یک روز که می‌روید جلوی آینه می‌بینید عوض آرنولد، شده‌اید آقای پتی‌بل. بعد افسردگی می‌گیرید و مجبور می‌شوید کلی سختی بکشید تا به هیکل اولتان برسید.

تازه اگر شانس بیاورید و به همین چاقی و بد هیکلی ختم شود و بلای دیگری سرتان نیاید، مانند پوکی استخوان، ریزش مو، مشکلات قلبی، کلیه و کبد و….

این‌همه ضرب المثل را که قدیمی‌ها بی‌خودی نگفته‌اند، مثل، هر که را طاووس می‌خواهد جور هندوستان کشد، یا نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد.

توجه کنید کار کرد، نگفته مزد آن گرفت جان برادر که مکمل خورد.

پس پند بگیرید، بروید ورزش کنید و اگر هم خواستید  مکمل بخورید، اصولی و درست و حسابی استفاده کنید، که بشوید یک ورزشکار قوی و حرفه‌ای، نه پهلوان پنبه.

پایان پیام

کد خبر : 104949 ساعت خبر : 11:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104949
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات