چرا پهلوان زورخانه هیکلش عین آرنولد نیست

چرا پهلوان زورخانه هیکلش عین آرنولد نیست

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: هر وقت از کنار زورخانه نزدیک خانه می‌گذشتم و پهلوان‌هایی را که در حال ورود و خروج بودند می‌دیدم، با ورزش کارهای باشگاه بدنسازی سر کوچه مقایسه می‌کردم و یک علامت سوال گنده بالای سرم سبز می‌شد.

پهلوان‌های زورخانه که میل و سنگ و کباده به آن بزرگی را طوری بلند می‌کنند انگار بالش پر قو دست گرفته‌اند، چرا هیکلشان عین باشگاهی‌های سر کوچه نیست؟

ما چند نفری یک میل را به زور می‌توانیم بلند کنیم آن‌وقت آن‌ها طوری دو تا میل را بلند می‌کنند انگار بطری آب معدنی دستشان گرفته‌اند.

حالا با این قدرت  چرا عین باشگاهی‌ها سیکس پک و گردن اندازه تنه درخت ندارند؟ چرا رگ‌هایشان قلمبه نزده بیرون طوری که هر لحظه انگار می‌خواهد بترکد.

هر چه فکر کردم به نتیجه نرسیدم، چرا پهلوان‌های زورخانه بعد از بیست سی سال ورزش هیکلشان معمولی مانده،ولی باشگاهی‌های سر کوچه‌ بعد از مدت خیلی کوتاهی می‌شوند عینهو آرنولد؟

دیگر داشتم به این نتیجه می‌رسیدم که هر چیز قدیمی‌اش خوب باشد ورزش جدیدش آن هم از نوع بدنسازی‌اش خوب است و آدم را سه سوت قوی می‌کند.

ثبت نام در باشگاه و کشف حقیقت

رفتم باشگاه ثبت نام کردم. تازه آن‌جا بود که دوزاری‌ام افتاد. خیلی‌ها هنوز چهار تا وزنه بلند  نکردند می‌رفتند سراغ مکمل‌های ورزشی جور و واجور، حالا نخور کی بخور.

تازه راز این هیکل‌های شبیه هالک را کشف کردم. البته بعضی‌ها هم بودند که واقعا ورزش می‌کردند و پی خوردن این مکمل‌ها خودسر نبودند.

تازه فهمیدم پهلوان زورخانه ای هیکل عجیب غریب ندارد چون اصلا نمی داند مکمل ورزشی چیست، ولی تا دلتان بخواهد زور بازو دارد.

دوستان بادی بیلدینگ! لطفا غوره نشده دنبال مویز شدن نروید. خدای نکرده یکهو می‌پلاسیدها.

هر چیز راه اصولی خودش را دارد. استفاده از مکمل‌های ورزشی هم باید زیر نظر مربی و باشگاه باشد، لطفا عجله نکنید.

پایان پیام

کد خبر : 104964 ساعت خبر : 11:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104964
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات