در برنامه من و شما میان فراستی و ظلی پور چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در برنامه من و شما شبکه‌ی شما، مسعود فراستی از منتقدان سینما مهمان آرش ظلی‌پور بود.

در بخشی از برنامه که آرش ظلی‌پور شروع به انتقاد از عملکرد و رفتار فراستی کرد، مسعود فراستی پس از عذرخواهی از مخاطبان برنامه زنده را ترک کرد. گفتنی است مجری این برنامه انتقادات خود را با لحنی بیان کرد که بسیاری از مخاطبان این رفتار را توهین‌آمیز دانستند.

پس از پایان برنامه من و شما انتقادات به این برنامه و اجرای آرش ظلی‌پور آغاز شد و کار به جایی رسید که خبر توبیخ عوامل برنامه توسط مدیران شبکه شما منتشر شد.

توبیخ برنامه من و شما

«محمد مهدی قاسمی» مدیر شبکه شما در پی اتفاقاتی که در قسمت اخیر برنامه تلویزیونی «من و شما» با حضور «مسعود فراستی» رخ داد، عوامل این برنامه از جمله «آرش ظلی‌پور» مجری من و شما را توبیخ و بخاطر مکدر شدن ذهن بینندگان از مخاطبان عذرخواهی کرد.

واکنش مسعود فراستی بعد از برنامه

پس از این ماجرا نظر مسعود فراستی نیز در مورد این برنامه و مجری آن منتشر شد که در زیر می‌خوانید:

«نه آن مجری، و نه کل مجریان و تهیه‌کنندگان رنگارنگ تلویزیونی از این قماش، و برنامه‌های مبتذل‌شان، مسئله‌ی من نیستند. برنامه‌ی امروز برخلاف طراحی عده‌ای برای تخریب نقد، علیه خودشان تمام شد، و صدای هشدار و اعتراض جمعی بسیاری علیه ابتذال، اخلاق‌فروشی و ارزش‌فروشیِ فراگیر در سینما و تلویزیون، به گوش همه رسید. خسارتش هم برای من، بسیار ناچیز بود.»

عذرخواهی آرش ظلی پور

به نام بهترین قاضى

از چند روز پیش که مشخص شد مهمان این هفته «من و شما» آقای مسعود فراستی است به اتفاق نویسنده و به همراهی تهیه کننده برنامه شروع به تحقیق و جستجو و طراحی سوال و‌ نقطه گذاری برای یک گفتگوی جذاب کردیم که در خاطر مخاطب و میهمان به عنوان یکی از بهترین گفتگوهایش ثبت و ضبط شود ؛ قصدی که برای همه میهمانان قبل از حضورشان داریم.

اما این بار قصد ما به سرانجام نرسید و جناب مسعود فراستی مهمان این هفته ما در یک اقدام غیرمنتظره برنامه را ترک کردند و حاضر نشدند پاسخگوی سوالات ما باشند.

میخواستیم با هم به تحلیل رفتارها و حاشیه های پیش از این مهمان بپردازیم که امکان پذیر نشد. من به عنوان مجری «من و شما» در مقاطعی از گفتگو و در حمایت از مخاطبی که حدس زدم دارد از جانب مهمان مورد توهین قرار میگیرد متاسفانه در برخی از مقاطع نتوانستم آرامش لازم را حفظ کنم و همین باعث بروز سوءتفاهماتی شده است.

جناب آقای فراستی من دوست داشتم منتقدی که همه سینما از زیر تیغ نقدش رد شدند به ما به عنوان یک برنامه تلویزیونی اجازه سوال و نقد جدی را می‌داد و هرگز دلمان نمی‌خواست که کم تحملی شما را ببینیم اما به هر دلیلی این اتفاق افتاد و من به عنوان مجری و به نمایندگی از تیم «من وشما» از آنجا که شما حکم بزرگ تر را برای ما دارید از شما عذرخواهی می‌کنم اگر میزبان خوبی نبودم و مهمانی ما با طبع شما سازگار نشد.

هر زمان که تمایل داشته باشید در فضای آرام و بدون سوءتفاهم ما دوباره میزبان شما خواهیم بود، ما دوست داریم سوالات باقیمانده امروز را از شما بپرسیم چون شما برای ما مهم و قابل احترام هستید و برای همه اعضای تیم من و شما اتفاق ناراحت کننده ای است که مهمان نواز خوبی نباشیم آن هم برای صندلی که روی آن از استاد علی نصیریان و جمشید مشایخی تا آتیلا پسیانی، حامد بهداد، رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی و خیلی از ستاره های درخشان این سینما نشسته‌اند و با لب خندان بیرون رفته‌اند.

امیدواریم مخاطبان ما هم که همراهان گرانبهای ما هستند اتفاق رخداده را با طبع مهربانشان ببخشند.

بخش کامل مصاحبه نیمه تمام آرش ظلی پور با مسعود فراستی در برنامه من و شما

واکنش دیگران

برنامه من و شما اخیراً بسیار حاشیه‌ساز شده است. حاشیه‌هایی که خیلی‌ها معتقدند عمدی و برای مطرح شدن برنامه طراحی و اجرا می‌شود. این قسمت برنامه من و شما نیز با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد. هم مخاطبان و هم اصحاب رسانه به این اتفاق واکنش نشان دادند که در ادامه می‌خوانید.

حمیدرضا ابک، روزنامه‌نگار:

گاهی «اکت»ها از افراد مهم‌تر می‌شوند. اکت امشب فراستی، دوستش داشته باشید یا متنفر باشید از او، اعتراض به یک ساختار بود. ساختاری که بعد از ۴۰ سال هنوز «اینجا» ایستاده. تحسین می‌کنم این اکت را.

فریور خراباتی، طنزنویس:

آقای آرش ظلی‌پور مجری کارنابلد!

مسعود فراستی حتی اگه قاتل هم باشه، مهمان برنامه توئه، این چه طرز حرف زدنه؟ این چه مدل برنامه سازیه که حتی نمی‌تونی گند خودتو جمع کنی؟!

پایان پیام

کد خبر : 107380 ساعت خبر : 1:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=107380
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

دقیقا با یک غرض‌ورزی آشکار و مغرضانه میهمان دعوت کرده بود و اصلا این تخصص و مهارت و توانایی را نداشت که بصورت فنی و تخصصی به هدف خودش برسه و میهمان را به چالش بکشه.
صرفا با بی ادبی و کاملا غیر حرفه ای و ناشیانه با سوالهای غیر تخصصی برنامه ای چرک و کثیف ارائه داد.

آقای فراستی خوب یا بد اصلا نباید با میهمان به اینگونه صحبت کرد
واقعا جای این مجری در یک برنامه هنری نیست
اتفاقا برعکس هدفی که داشت محبوبیت اندک فراستی را بالا کشید و خودش تبدیل به یک مجری منفور شد