گلونی

زندگی خصوصی خود را فاش نکنید دوستان سلبریتی

سام درخشانی

سلبریتی‌ها باید بدانند که نباید زندگی خصوصی خود را فاش کنند. چون اگر این کار بکنند دیگر خصوصی نیست و بدون شک مردم در مورد آن‌ها قضاوت خواهند کرد.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: چه خوشمان بیاید و چه خوشمان نیاید، برخی از سلبریتی‌ها این روزها تبدیل به گروه‌های مرجع جامع شده‌اند، یعنی حرف‌هایشان برای مردم سند و مدرک است و مردم ترجیح می‌دهند درستی و نادرستی خبرها را از صفحه آن‌ها پیگیری کنند.

بسیاری از سلبریتی‌ها در متن جامعه هستند و با مردم زندگی می‌کنند و وظیفه‌شان رسیدن به دغدغه مردم است.

‌اما برخی هر ثانیه به سرعت نور از مردم و جامعه دور و دورتر می‌شوند.

نمونه‌اش آقای سام درخشانی که در مصاحبه‌ای درباره این‌که چرا زایمان فرزندش در کانادا انجام شده است، گفته است خواستم هدیه‌ای به او بدهم، ‌او در آینده می‌داند که خودش چگونه انتخاب کند.

البته هر کس حق دارد هر کجا که دوست دارد، فرزندش را به دنیا بیاورد، اما آیا این مسائل باید خبری شود، آیا مردمی که با انواع و اقسام مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، با شنیدن این خبر چه واکنشی نشان می‌دهند؟

مردمی که حتا ناتوان از به دنیا آوردن فرزندانشان در بیمارستان‌های دولتی هستند، با شنیدن این‌که فرزند آقای درخشانی در کانادا متولد شده است تا در آینده انتخابی جز کشور خودش داشته باشد، چه احساسی خواهند داشت؟

به نظر می‌رسد رسانه‌های رسمی برخی از خبرها را باید دروازه‌بانی کنند یا برخی از سلبریتی‌ها باید نگذارند زندگی خصوصی‌شان انقدر افشا شود و فاصله‌شان هر روز انقدر از مردم بیشتر شود.

زندگی خصوصی خود را فاش نکنید دوستان سلبریتی

سام درخشانی و حرف‌های حاشیه‌ساز درباره به دنیا آمدن فرزندش در کانادا

قطعا زندگی خصوصی و شخصی آقای درخشانی به خودش مربوط است، خودش می‌داند که فرزندش را کجا به دنیا بیاورد، خودش می‌داند که او را تربیت کند و او را کجا بزرگ کند.

این‌ها به هیچ کس ربط ندارد جز به آقای سام درخشانی، اما وقتی این خبرها در فضای عمومی جامعه منتشر می‌شود، ممکن است باعث آزردگی خاطر شود.

این خبر از آن خبرهایی است که اگر از سوی آقای درخشانی خبری هم نمی‌شد، اتفاقی برای ایشان نمی‌افتاد، اما حالا آن‌چه برای او و خانواده‌اش مانده است، عصبانیت و تشنجی است که در فضای مجازی رخ داده است.

برخی از مردم حالا به او اعتراض می‌کنند و او را مخاطب قرار می‌دهند که چرا این کار را می‌کنی.

او حالا هم به تجمل‌گرایی محکوم شده است و هم به این‌که وطنش را دوست ندارد و هم به این‌که با این‌که در ایران زندگی می‌کند و برای این مردم فیلم بازی می‌کند و پولش را از این مملکت می‌گیرد، اما حاضر نیست که فرزندش را در همین مملکت بزرگ کند.

او با افشای زندگی خصوصی‌اش هزاران تهمت و اتهام را برای خود خریده است، اما اگر او این کار را نمی‌کرد، خودش می‌ماند و خانواده خودش.

واقعا به کسی مربوط نیست که فرزند آقای درخشانی در کجا به دنیا آمده است و قرار است در کجا بزرگ شود و در آینده تابعیت کدام کشور یا کشورها را بگیرد.

کاش این هنرمندان هم بیشتر به فضای خصوصی خود اهمیت می‌دادند و اینقدر تهمت و اتهام برای خود نمی‌خریدند.

پس زندگی خصوصی خود را فاش نکنید دوستان سلبریتی عزیز.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل