سه نقطه ویژه ترامپ منتشر شد

سه نقطه ویژه ترامپ منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دومین شماره از مکتوب طنز سه نقطه منتشر شد. این شماره از ماهنامه طنز سه نقطه که تماماً به موضوع دونالد ترامپ اختصاص دارد، با احتساب دو پیش‌شماره سه‌نقطه، چهارمین سه‌نقطه‌ای است که منتشر می‌شود. آگاهان معتقدند با افشاگری‌ها و هجویاتی که در این شماره از مجله سه‌نقطه درمورد ترامپ منتشر شده است، وی دیگر عمراً امیدی به انتخاب خود برای چهار سال دوم ریاست‌جمهوری‌اش نخواهد داشت.

مطالب سه نقطه ویژه ترامپ

در سه نقطه ویژه ترامپ مطالبی با عناوین «ترامپ یک قهرمان آمریکایی است»، «ترامپ، یاسر و مشتی ماشالا»، «سریع‌الکلام ـ زیباقلم نمایندگی دیگری ندارد»، «ترامپ کیست، از کجا آمده است و به کجا می‌رود»، «تبارشناسی ترامپ و سنخ‌شناسی مواجهه‌ ایرانیان با دوشواری‌های دوران پساپُکیدنِ برجام»، «رموز موفقیت و عنتربازی در پنج دقیقه»، «این‌دفعه پول آمریکاست که پشگل می‌شود» ، «بررسیِ سندروم تریبون با استفاده از اصل معلق‌بازی درباره آقای دونالد ترامپ»، «ترامپ پلاس؛ دوازده خوبیِ تاجرِ عاشقِ سیاست‌پیشه» و چندین و چند یادداشت طنزآمیز دیگر منتشر شده‌اند، که علاوه بر به چالش کشیدن زیر و بالای رئیس‌جمهور آمریکا،‌ خواننده را از خنده پاره‌پاره خواهند کرد.

نویسندگان سه نقطه این شماره

همچنین از نویسندگانی که با این شماره مکتوب طنز سه‌نقطه همکاری کرده‌اند می‌توان به ناصر جوادی، مریم حسن نژاد، مصطفی حریری، مرتضی درخشان، احسان رضایی، عماد رضایی نیک، جلال سمیعی، ندا شاه نوری، سیدمحمد صاحبی، محسن فراهانی، سهیل کریمی و احسان محمدی اشاره کرد.

مکتوب طنز سه نقطه

دومین شماره ماهنامه سه‌نقطه در ۲۱۶ صفحه و با قیمت ۱۹هزار تومان منتشر شده است. مکتوب طنز سه‌نقطه به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی امیدمهدی نژاد منتشر می‌شود.

مجله سه‌نقطه را علاوه بر دکه‌های روزنامه‌فروشی و کتابفروشی‌ها، می‌توانید از طریق لینک زیر به‌صورت اینترنتی و با ارسال پستی رایگان تهیه کنید:

برای خرید آنلاین سه نقطه ویژه ترامپ اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 107319 ساعت خبر : 11:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=107319
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات