گلونی

یاد تو عاشقانه‌های علیرضا بهرامی در آستانه شب یلدا

یاد تو عاشقانه‌های علیرضا بهرامی

یاد تو عاشقانه‌های علیرضا بهرامی

مراسم جشن امضای نشر دوم آلبوم صوتی یاد تو عاشقانه‌های علیرضا بهرامی و رونمایی از چاپ دوم نسخه‌ کاغذی آن، در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مراسم جشن امضای نشر دوم آلبوم صوتی یاد تو عاشقانه‌های علیرضا بهرامی و رونمایی از چاپ دوم نسخه‌ کاغذی آن، در ساری برگزار می‌شود.

محفلی شاعرانه به‌ بهانه انتشار چاپ دوم نسخه کاغذی مجموعه یاد تو که گزیده‌ای از شعرهای عاشقانه‌ علیرضا بهرامی است و با صدای مهرداد اسکویی، هنرمند سرشناس سینمای مستند و عکاس و پژوهشگر، به کتاب صوتی تبدیل شده است، عصر روز پنجشنبه در واپسین ساعت‌های فصل پاییز و در آستانه شب یلدا، در شهر کتاب ساری برگزار خواهد شد.

علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه‌نگار و ناشر، متولد ۱۳۵۶ است.

او که سال‌ها دبیری جایزه کتاب سال شعر (به انتخاب خبرنگاران) را برعهده داشته، خودش نیز برگزیده جایزه‌ها و جشنواره‌های مختلف و یکی از مجموعه شعرهایش، نامزد کتاب سال شعر ایران بوده است.

شعرها و مجموعه‌هایی از بهرامی به زبان‌های انگلیسی، عربی، ارمنی، کره‌ای و اوکراینی ترجمه و منتشر شده است.

سال گذشته رسانه‌ها اعلام کردند که ترجمه‌ عربی گزیده شعرهای او در نمایشگاه کتاب قاهره (انتشارات مصری الف لیله) با استقبال همراه شده است‌.

آلبوم صوتی «یاد تو» که با انتخاب موسیقی حامد کیان در مؤسسه رها فیلم (کمپین واوخوان) به کتاب صوتی تبدیل شد، به همراه نسخه کاغذی آن در شهریورماه سال ۱۳۹۶ با سخنرانی و حضور چهره‌هایی چون خسرو سینایی، مهسا ملک ‌مرزبان، اردشیر رستمی، همایون ارشادی، فرهاد عابدینی و اسدالله امرایی، در شهر کتاب فرشته تهران رونمایی شد.

رونمایی از نشر دوم آلبوم صوتی «یاد تو» نیز در شب یلدای همان سال با سخنرانی حسن گوهرپور و مهرداد اسکویی در شهر کتاب همدان انجام شد.

حال رونمایی چاپ دوم نسخه چاپی کاغذی «یاد تو» در آستانه شب یلدایی دیگر، پنجشنبه ۲۹ آذرماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در شهر کتاب ساری برگزار خواهد شد.

این نشست، علاوه بر شعرخوانی و سخنرانی علیرضا بهرامی و مهرداد اسکویی، با حضور چهره‌های دیگری چون ع. پاشایی، مسعود شهریاری و جمعی از شاعران شمال کشور برپا خواهد شد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل