خودرو را ارزان کنید همه در معاینه فنی قبول می‌شوند

خودرو را ارزان کنید همه در معاینه فنی قبول می‌شوند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران: از بین ۲۲۶ خودروی سنگین تست شده، بیش از ۸۰ درصد خودروها در کل پروسه معاینه فنی رد شدند و از لحاظ آلایندگی حدود ۲۰ درصد خودروها در معاینه فنی مردود شدند.

از حدود ۸۰۰ هزار موتورسیکلتی که پلاک تهران دارند ۷۰ درصد موتورها دارای عمر بالای هفت سال هستند. یعنی ۷۰ درصد موتورسیکلت‌های در حال تردد در تهران فرسوده به حساب می‌آیند. (+)

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: مسئولین عزیز! باور بفرمایید مردم هیچ حس نوستالژیکی به ماشین‌ و موتورهای خود ندارند. یعنی کسی نیامده بهشان یک موتور صفر بدهد و آن‌ها بگویند: اصلا حرفشو نزنین من موتورمو با هیچی عوض نمی‌کنم اصلا موتور بی ام و هم بهم بدین عوضش نمی‌کنم.

همین‌طور ماشین‌های سنگین که نصف بیشترشان چینی شده‌اند و چند تا در میان ترمزشان در می‌رود و یا خودشان می‌روند قاتی باقالی‌ها یا جماعتی را می‌فرستد آن‌‌جا.

به نظرتان اگر به صاحبان این خودروهای سنگین بگویید می‌خواهیم خودروهایتان را با بنز عوض کنیم می‌گویند: ما با همین‌ها راحتیم اتفاقا کلی هم هیجان تجربه می‌کنیم.

اصلا نمی‌دانید چه حالی می‌دهد یک‌هو وسط جاده ترمز ببرید و هی ماشین را چپ و راست کنید تا به کسی نزنید، هی بوق و چراغ بزنید و ماشین‌های دیگر هول کنند.

اصلا هیجانی که با این ماشین‌ها تجربه می‌کنید با بانجی جامپینگ و سقوط آزاد و هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

می‌دانید بعضی از این موتورهای فرسوه که با آمار شما هفتاد درصد بالای هفت سال عمر دارند و فرسوده هستند  دارند خرج یک خانواده را می‌کشند؟

قیمت خودرو را ارزان کنید

به نظرتان با این قیمت‌ها کسی می‌تواند خودروهای فرسوده‌اش را تبدیل به نو کند؟

شما لطف کنید و قیمت‌ها را کمی ارزان کنید قول می‌دهم هیچ کس از معاینه فنی رد نشود حتی با معدل الف قبول شود و ستاره طلایی هم بگیرد.

پایان پیام

کد خبر : 107307 ساعت خبر : 10:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=107307
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات