ساقه طلایی مردم‌داری را از کبریت توکلی یاد بگیرد

ساقه طلایی مردم‌داری را از کبریت توکلی یاد بگیرد

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: مدیر عامل گروه صنعتی مینو با انتقاد از رفتار زشت برخی افراد در تلاش برای تخریب ساقه طلایی گفت: ملاک فروش ساقه طلایی وزن است که روی لفاف درج شده است که ۲۰۰ گرم باید باشد.

دکتر عباسیانفر در ارتباط با طرح شکایت از برخی افراد که در حال سیاه نمایی نسبت به این محصول استراتژیک مینو هستند، گفت: «در دادسرای فرهنگ و رسانه طرح دعوا شده است و پلیس فتا در حال تکمیل تحقیقات است و به زودی تمام کسانی که با جعل تصویر و سیاه نمایی به صورت عمدی یا سهوی در حال ضربه زدن به این برند ملی هستند را به دادگاه خواهیم کشاند.»

استراتژی کبریت توکلی در فضای مجازی

کاش ساقه‌ طلایی به‌جای این تهدیدها سلاحش رو زمین بذاره و به اندازه کبریت توکلی سعه صدر داشته‌ باشه.

کبریت توکلی به اکانت فعال توی توییتر داره که از هیچ ترندی جا نمی‌مونه و اسم خودش رو با تویبت‌های مناسبتی تو قلبمون برای همیشه حک کرده.

کبریت توکلی مثل ساقه طلایی قرار نیست کاربران رو به دادگاه بکشونه و ازشون خسارت بابت ضربه زدن به چهره استراتژیک این برند بزنه.

ساقه طلایی و مزیت رقابتی

ظاهراً خط و نشون کشیدن برای مشتری عادیه اون هم در جایی که سازمان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تو رودروایسی اخلاقی مدیران هنوز برپاست.

کاش ساقه طلایی مزیت رقابتی خودش رو تو بازار غذای کشور بشناسه و از خودش چهره ضد مردمی نسازه.

اون هم در حالیکه قراره همه با هم از این گردنه سخت اقتصادی رد بشیم. شعار مردم کنار مردم نباید فقط یک شعار پر طمطراق به نیت لایک و کامنت باشه.

باید این شعار رو بکشونیم به قلب جامعه؛ به زندگی و روزمرگی‌هامون.

ادبیات تهدید کارساز نیست

برای جذب مخاطب باید حواسمون به ادبیات و تهدید و تقدیرهامون باشه.

گاهی خودمون به نابودی خودمون می‌نشینیم در حالی‌که بازار و استقبال مخاطب رو داریم برندمون رو به دست خودمون می‌کُشیم و تو دورترین جغرافیا دنبال قاتل می‌گردیم.

شوخی بد

این رو هم باید قبول کنیم که برخی ممکنه برای شوخی با وضعیت اقتصادی با نرم‌افزار دو تا بسته ساقه طلایی رو کنار هم قرار داشته باشن و یکی رو کوچیک‌تر کرده باشن.

راه حل مبارزه با اونا اینه که مینو تو فضای مجازی فعال بشه.

ساقه طلایی با شکایت کردن، فضای شوخی و یا تخریب رو گسترش می‌ده و باعث می‌شه این کار نهادینه بشه و برخی هر چی فریاد از وضع اقتصادی دارن سر ساقه طلایی خالی کنن.

شوخی شهرونگ با ساقه طلایی
شوخی شهرونگ با ساقه طلایی

پایان پیام

کد خبر : 108546 ساعت خبر : 8:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=108546
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات