محیط‌ بان میلاد عباس زاده درگذشت

محیط‌ بان میلاد عباس زاده درگذشت

پایگاه خبری گلونی؛ نگار فیض‌آبادی: محیط‌بانی، گره‌خورده است به دلهره، تلاش، سختی و… بارها درباره دست‌خالی محیط‌بان‌ها و استرس زیاد حرفه‌شان شنیده‌ایم.

اما ماجرا همین‌جا تمام نمی‌شود. حالا «تنهایی» هم اضافه‌شده تا محیط‌بان میلاد عباس زاده در پاسگاه محیط‌بانی مکرش واقع در منطقه حفاظت‌شده کویر، در تنهایی، فوت کند.

نقی میرزا کریمی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران  در صفحه‌اش نوشته است:

امروز (پنج‌شنبه، ۱ آذر)، وقتی آقای خسروی، رئیس منطقه حفاظت‌شده کویر شهرستان ورامین، برای سرکشی به پاسگاه محیط‌بانی مکرش می‌رسد، صحنه‌ای باورنکردنی و دردناکی را مشاهده می‌کند. یکی از نیروهایش به نام میلاد عباس زاده، جان به جان‌آفرین تسلیم کرده بود.

غمی سنگین به دلم نشست

وقتی آقای خسروی تماس گرفت و این خبر را گفت، شوکه شدم و به سمت ورامین حرکت کردم. وقتی به محیط‌بانی مکرش رسیدم و جنازه میلاد را دیدم، غمی سنگین به دلم نشست.

بازهم داغدار شدیم

هنوز دو روز از نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات محیط‌بانان با حضور ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست، نگذشته، هنوز از شیرینی اجرای طنزگونه افسر مسعود مستقیم، فرمانده یگان خراسان جنوبی به‌عنوان یکی از نمایندگان، جهت بیان مشکلات و درددل‌های محیط‌بانی نگذشته، هنوز دو روز از انتقادهایمان نسبت به اوضاع نابسامان محیط‌بانی و مظلومیت محیط‌بانان نگذشته و هنوز از رساندن گلایه محیط‌بانانی که سال‌هاست تبدیل وضعیت استخدامی نشده‌اند نگذشته بود که داغدار شدیم.

میلاد عباس زاده

نقی میرزا کریمی در ادامه نوشته است:

میلاد جان کاش آن روزی که برای تبدیل وضعیت استخدامی‌ها گزارش نوشتم و از نحوه تبدیل وضعیت‌ها در اداره کل انتقاد کردم که روی نامه دستور داده شد این‌طور مکاتبات، موجب گرفتن وقت اداره می‌شود، ناامید نمی‌شدم و بیشتر تلاش می‌کردم که امروز شرمنده و خجالت‌زده‌ات نبودم.

کاش آن‌کسی که دستش می‌رسید و توان و اختیارش را داشت، به کارش سرعت می‌داد و تو را هم همانند فرزند خودش می‌دید و از حداقل حقوق و مزایای ادامه، بهره‌مند بودی.

محیط‌بان واقعی استخدام کنیم

چقدر باید بگوییم ماندن یک نفر، تنها در یک پاسگاه محیط‌بانی، بیش از ده روز ازلحاظ اداری، قانونی، نظامی، حفاظتی، امنیتی و اخلاقی درست نیست و کی باید به‌جای استخدام و جذب نیرویی تحت عنوان محیط‌بان که در اداره کل و ادارات شهرستانی بنشیند و کار اداری انجام بدهند، محیط‌بان واقعی استخدام کنیم که در پاسگاه‌های محیط‌بانی، بیابان، دشت و … خدمت کنند. روحش شاد و یادش گرامی

پایگاه خبری گلونی، درگذشت محیط‌ بان میلاد عباس زاده را به خانواده ایشان و جامعه محیط‌زیست، تسلیت می‌گوید.

پایان پیام

کد خبر : 106856 ساعت خبر : 10:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=106856
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

میلاد عزیزم….معرفتت سنگین تمام نشدنی بود…..با رفتنت جگر ما را آتش زدی…..خون گریه کردن برای رفتنت کم است…….روحت قرین نور و رحمت خداوند میلاد جان پسرخاله عزیزم