وزیر علوم با محیط‌ های دانشگاهی مختلط مشکل ندارد

وزیر علوم با محیط‌ های دانشگاهی مختلط مشکل ندارد

وزیر علوم در رابطه با محیط های مختلط دانشگاه گفته است: محیط های دانشگاهی محیط‌هایی مختلط هستند و ما هیچ مشکلی از این باب نداریم؛ همچنین دانشجویان نیز نشان داده‌اند که ظرفیت این فضا را دارند.

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: وزیر علوم در رابطه با محیط‌ های مختلط دانشگاه گفته است: محیطهای دانشگاهی محیط‌ هایی مختلط هستند و ما هیچ مشکلی از این باب نداریم؛ همچنین دانشجویان نیز نشان داده‌اند که ظرفیت این فضا را دارند.

حالا که آقای وزیر علوم دانشجویان محترم را باظرفیت دانسته‌اند و در یک رودربایستی شیرین قرارشان داده‌اند، لذا رعایت چند نکته اساسی که ممکن است در ظرفیت اعطایی به دانشجویان خدشه وارد کند الزامی می‌باشد.

بنده به اختصار به چند مورد کوتاه اشاره کرده‌ام. ولی دانشجویان باید به این موارد بسنده نکرده و برای حفظ ظرفیت کوشا باشند.

وزیر علوم با محیط‌ های دانشگاهی مختلط مشکل ندارد

۱- هرگونه جزوه دادن و جزوه گرفتن و پرسیدن سوالات درسی را از هم دانشگاهی‌های غیر هم جنس تعطیل کنید.

۲- تشکیل هرگونه گروه‌های تلگرامی ممنوع می‌باشد. اگر نیاز به صحبت راجع‌ به درس‌ها بود تشکیل یک گروه در نرم افزار سروش آن هم تحت نظارت نماینده کلاس بلامانع است.

۳- سلام و احوال‌پرسی و خدای نکرده کافه رفتن و قهوه خوردن (دیگر چه؟) جماعت ذکور با نسوان دانشگاه ممنوع می‌باشد و پیگرد سنجش ظرفیتی برای دانشجوی خطا کار دارد.

۴- در مورد استفاده از تاکسی‌های خط دانشگاه، نشستن در کنار دانشجوی غیر هم‌جنس باعث ستاره‌دار شدن دانشجو و در صورت تکرار اخراج خواهد شد. بیخودی هم تاکسی‌های سطح شهر را مثال نزنید. این‌جا اوضاع کمی فرق دارد. بحث ظرفیت دانشجویان مطرح است.

۵- تشکیل هرگونه گروه‌های کلاسی برای انجام پروژه‌ها به صورت مختلط ممنوع است. همین که اجازه داده‌اند سر یک کلاس بنشینید خدا را شکر کرده و دیگر توقع‌تان را بالا نبرید.

امید است که دانشجویان با رعایت نکات بالا قدردان حمایت آقای وزیر باشند.

پ.ن: اگر فکر می‌کنید حرف‌های وزیر علوم ذهن اینجانب را عجیب به خودش مشغول کرده، مسخره است، خب این فکر را نکنید.

راستش من هرچه فکر کردم خلافی بالاتر از این‌ها پیدا نکردم. نمی‌دانم اقای وزیر چه فکری راجع به دانشگاه‌ها کرده‌اند که تشخیص داده شده، ظرفیت نیاز است.

تا جایی که من به خاطر دارم دانشگاه محلی است برای دانش آموختن. واقعا لازم است بخواهیم برایش حد ظرفیت تعریف کنیم؟! الله اعلم!

پایان پیام

کد خبر : 109269 ساعت خبر : 2:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=109269
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات