گلونی

سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۷ اعلام شد

سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر 37 اعلام شد

سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۷ اعلام شد

سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۷ اعلام شد

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر، سینماهای مردمی سی‌ و هفتمین دوره این رویداد سینمایی را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمدرضا فرجی مدیر سینماهای جشنواره فیلم فجر پس از بررسی کلیه سینماهای متقاضی نمایش، اسامی سینماهای این جشنواره را به این شرح اعلام کرد:

سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۷ اعلام شد

آزادی (شهر فرنگ، شهر قصه، شهر هنر و شهرهفتم)، آستارا، استقلال، ایران مال، تماشا، جوان، راگا، زندگی، شکوفه، فرهنگ، کورش، کیان، ماندانا و مگامال این دوره در اختیار جشنواره هستند.

حضور سینما شکوفه و ایران مال در جشنواره مشروط به رعایت قوانین و مقررات اعلام شده از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر خواهد بود و نظر نهایی با در نظر گرفتن رعایت این قوانین اعلام خواهد شد.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

کارت اهالی رسانه

مسعود نجفی درباره وظیفه روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، گفت:

در سال های کمی دورتر در جشنواره ما فیلم ها را در سینما صحرا، فلسطین و استقلال می دیدیم و توقعی هم وجود نداشت تنها فیلم می‌دیدیم و در نشست فیلم‌ها شرکت می‌کردیم.

اما هرچه جلوتر رفتیم شرایط متفاوت شد با این حجم رسانه ها و مدیوم های مختلفی که اضافه شده فضا عوض شده است، به طوری که یکی از معضلات امروز جشنواره این است که جایی پیدا شود تا بتوانیم به هزار و اندی نفر سرویس دهیم و فضای لازم را داشته باشد.

او درادامه خاطرنشان کرد: در آن زمان دو هزار و دویست نفر متقاضی حضور در جشنواره نبودند.

جمعه شب که ثبت نام ها به پایان رسید دو هزار و دویست و بیست و هفت نفر ثبت نام کردند. هیچ اتفاق هنری نداریم که تا این اندازه متقاضی برای پوشش اخبار و حضور در جشنواره داشته باشد.

در جشنواره فیلم کن ۴ هزار نفر متقاضی از سراسر جهان دارد، اما متقاضیان برای حضور در جشنواره فیلم فجر هر سال رفته رفته افزایش پیدا می‌کند و امسال ۴۰۰ نفر بیشتر از سال گذشته ثبت نام کرده‌اند.

ما هر سال شاهد رشد نشریات هستیم و در سال های گذشته رسانه های مجازی و اینترنتی وجود نداشت درحالیکه امروز آنها حجم قابل توجهی را دارند.

نجفی در پاسخ به سوالی درباره توجه به اصل مجوز داشتن و نداشتن رسانه ها در صدور کارت‌ها گفت:

به هرحال برای ورود به هر جایی قاعده ای داریم که باید بر اساس آن عمل کنیم. با توجه به درخواست های زیادی که داریم باید به شیوه نامه ای رجوع کنیم و ارزیابی داشته باشیم و امسال شیوه نامه جشنواره در ۱۰ بند منتشر شد و کاملا بر اساس همان بندها قرار است حذف و تاییدها را انجام دهیم.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل