گلونی

فیک نیوز علیه کیروش و شادی در اردوگاه آنها که مدت‌هاست دست‌شان کوتاه است

فیک نیوز علیه کیروش و شادی در اردوگاه آنها که مدت‌هاست دست‌شان کوتاه است

فیک نیوز علیه کیروش و شادی در اردوگاه آنها که مدت‌هاست دست‌شان کوتاه است

فیک نیوز علیه کیروش و شادی در اردوگاه آنها که مدت‌هاست دست‌شان کوتاه است

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های عراق، ویتنام و یمن همگروه بود که توانست با دو پیروزی و یک تساوی به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعودکند.

دیروز کی‌روش بعد از اتمام بازی‌های گروهی در محل تمرین تیم ملی با خبرنگاران ایرانی دیدار کرد و چند دقیقه‌ای را با به گفتگو با آن‌ها پرداخت.

بعد از مصاحبه کی‌روش حواشی بسیار زیادی پیرامون کی‌روش و تیم ملی به وجود آمد و اظهار نظرهای مختلف باعث شد آتش این حواشی در شرایطی که تیم ملی ایران نیاز به آرامش و حمایت دارد شعله‌ورتر شود.

به بیان روشن یک فیک نیوز یا خبر جعلی درباره کیروش به وجود آوردند.

ابتدا جواد خیابانی در برنامه خود روی آنتن زنده درباره اینکه کی‌روش ملت ایران را گرسنه خطاب کرده واکنش بسیار تندی نشان داد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

از آن طرف آقایان میثاقی و احمدی هم همینطور.

اما اگر به فیلم اصلی مصاحبه کی‌روش نگاه دقیق‌تری بیندازیم متوجه خواهیم شد کی‌روش اصلا نام از مردم ایران ذکر نکرده و آرین قاسمی به اشتباه (چه سهوی و چه عمدی ) صحبت‌های کی‌روش را ترجمه کرده است.

کی‌روش در مصاحبه میگوید «اینجا افرادی هستند که پول ندارند حتی غذا بخورند»

ولی متاسفانه علاوه بر آرین قاسمی حتی خبرگزاری های معتبر ایرانی نیز بدون بررسی کردن فیلم مصاحبه خبر را منعکس کرده و جنجال فراوانی علیه کارلوس کی‌روش به راه انداختند.

فیک نیوز علیه کیروش و شادی در اردوگاه آنها که مدت‌هاست دست‌شان کوتاه است

البته باید کمی هم درباره جنجال‌های قبلی تحقیق کرد که نکند حواشی این چند ماه هم ریشه در ترجمه اشتباه داشته باشد.

به هر حال در اینکه کارلوس کی‌روش گاهی اوقات پا را فراتر از گلیم خود می‌گذارد شکی نیست یا اینکه گاهی مصاحبه‌های صریح و تندی علیه افراد می‌کند هم شکی نیست.

اما آیا این زمان که تیم ملی ایران امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی بعد از ۴٣سال را دارد زمان خوبی برای حمله به یکی از بهترین مربیان تاریخ تیم ملی ایران است؟

آیا کی‌روش تیم ناامید ایران در سال ٢٠١١ را تبدیل به تیمی که سال‌هاست آسیایی‌ها در حسرت بردن این تیم هستند نکرد؟

آیا کی‌روش ساختار دفاعی ایران را بعد از اینکه ما سالها به راحتی در برابر هر حریفی گل می‌خوردیم ترمیم نکرد؟

کمی انصاف را رعایت کنیم و به عنوان یک هوادار از تیم ملی ایران و کارلوس کی‌روش سرمربی این تیم حمایت کنیم و اسیر جوسازی عده‌ای که با فیک نیوز و اخباری که صحت ندارد سعی در تشویش اذهان عمومی و استفاده شخصی دارند همراه نباشیم.

در این میان همیشه قربانی جنگ‌های مافیایی و قدرت در فوتبال مردم هستند.

شاید عده ای وجود دارند که دوست ندارند تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرد.

اما مطمئن باشید مردم ایران در این وضعیت اقتصادی و سیاسی با قهرمانی این تیم خوشحال خواهند شد و لبخند به لبانشان خواهد آمد.

فیک نیوز علیه کیروش

فیک نیوز علیه کیروش و شادی در اردوگاه آنها که مدت‌هاست دست‌شان کوتاه است

در آخر شاید خالی از لطف نباشد متنی که محمد تقوی سرمربی سابق تراکتور در صفحه مجازی خود درباره اتفاقات اخیر و این مصاحبه‌ها و جنجال‌ها منتشر کرد را بخوانید و کمی درباره آن فکر کنید:

«بعد از جدایی از فساد فوتبال ایران که با حضور دلالان و بعضی خبرنگاران و مدیران مسئول سایت‌های ورزشی که نقش اصلی دلالی را بعهده دارند با پوست و استخوانم فساد را در فوتبال ایران حس کردم.

به رغم اصرار حتی خانواده‌ام پیشنهاد دیگر تیم لیگ برتری را رد کردم تا به دور از مافیای فوتبال ایران به دنبال زندگی شخصی‌‌ام باشم.

حضورم در فوتبال ایران کوتاه اما پربار بود با توجه به اینکه به بی‌تجربگی متهم می‌شدم اما خوشبختانه از لحاظ فنی متوجه شدم در فوتبال ایران اگر اصول ابتدایی فوتبال را پیاده کنید موفق خواهید شد اما در خارج از زمین فوتبال باید تجربه هوچیگری و مافیا داشته باشید تادوام بیاورید که متاسفانه در این مورد هیچ تجربه‌ای نداشتم.

غرض از این متن کوتاه موضوع کی‌روش است.

کی‌روش باادبیاتی صحبت می‌گند که فوتبال ایران اورا وادار کرده‌ است که این ‌چنین باشد.

حال دوستانی که به اومی‌تازند و از او خرده‌می‌گیرند و از حرف‌های کی‌روش ناراحت می‌شوند ورگ غیرتشان بالا می‌زند بدانند که کی‌روش تنها کسی است که توانسته در مقابل مافیای فاسد فوتبال ایران دوام بیاورد.

سرانجام یکنفر توانسته با همان حربه آنان به جنگ آنان برود و در زمین فوتبال هم موفق باشد.»

فیک نیوز علیه کیروش

 

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل