عکس‌ های فرزندم همه فتوشاپ است

عکس‌ های فرزندم همه فتوشاپ است

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: متاسفانه برخی با هم‌گام‌سازی تصاویر، برش، ادیت و چسباندن عکس‌ها به یکدیگر با نرم‌افزار غربی فتوشاپ سعی در تشویش اذهان عمومی دارند و می‌خواند این طور القا کنند که فرزند من کریسمس می‌گیرد و تحت تاثیر آموزه‌های غربی است.

فرزند من که هر هفته در امریکا قورمه‌سبزی می‌پزد و بانوی عمارت می‌بیند چندی پیش در پیام‌رسان سروش به من پیام داد که پدر جان عده‌ای بی‌شعور آمده‌اند عکس‌های من را هم‌گام‌سازی کرده‌اند و لباس‌های راه‌راه تن ما کرده‌اند تا این طور وانمود کنند که ما تحت تاثیر غرب هستیم اما پدر جان تو می‌دانی که من چقدر خاک وطن را دوست دارم و همه گلدان‌های خانه‌ام از خاک وطن است.

مردم شریف ایران

متاسفانه در این تصاویر طوری وانمود کرده‌اند که انگار ما دوست نداریم فرزندان‌مان در ایران زندگی کنند.

در این تصاویر که همه فتوشاپ است فرزند من با لباس‌های فرنگی دیده می‌شود اما او مثل سریال‌های تلویزیون حتی وقتی در خانه تنهاست هم طوری می‌گردد انگار دور میدان آزادی است.

این عکس‌ها را برای صدمه زدن به مسئولان تهیه، تولید و توزیع کرده‌اند تا مردم را گمراه کنند.

البته مردم می‌دانند که ما مسئولان مانند بقیه مردم دوست داریم بهترین امکانات را برای فرزندمان فراهم کنیم اما باید بدانید فرزند من در امریکا، و آن یکی در کانادا و دیگری در لندن با قناعت زندگی می‌کنند و هر بار آزمایش خون می‌دهند در خون‌شان هیچ ویتامینی نیست جز غرور ملی.

مردم عزیز ایران عکس‌ های فرزندم همه فتوشاپ است

نرم‌افزار فتوشاپ برای همین روزها درست شده است. ممکن است باز هم عکس‌هایی ببینید که زبانم لال در ساحل است یا در کازینوست یا هر جای دیگر. باید بدانید همه آن عکس‌ها فتوشاپ محض است.

ما همه ایرانی هستیم و فرزندان من هم هر سال پای سفره هفت‌سین می‌نشینند و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند.

فرزندم هر روز به من زنگ می‌زند و می‌گوید دلم برای هوای تهران تنگ شده است.

همین چند روز پیش که شنیده بود در تهران بوی بد پیچیده است های های گریه می‌کرد و می‌گفت حیف الان خارجم و اینجا بوی بد ندارد که دلم برای وطن تنگ بشود.

باقی بقای‌تان

 

پایان پیام

کد خبر : 110735 ساعت خبر : 2:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=110735
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات