فهرست نامزدهای جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹ در بخش سینما و تلویزیون اعلام شد

فهرست نامزدهای بخش سینما و تلویزیون جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹ با پیشتازی فیلم «معاون» در بخش سینمایی و «ترور جانی ورساچه» در بخش تلویزیونی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فهرست نامزدهای بخش سینما و تلویزیون جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹ با پیشتازی فیلم «معاون» در بخش سینمایی و «ترور جانی ورساچه» در بخش تلویزیونی اعلام شد.

فهرست نامزدهای بخش سینمای جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹

▪بهترین فیلم درام: «پلنگ سیاه»، «بلکککلنزمن»، «حماسه کولی»، «اگر خیابان بیل لب به سخن می‌گشود» و «ستاره‌ای متولد می‌شود».

▪بهترین فیلم موزیکال یا کمدی: «آسیایی‌های خرپول»، «سوگلی»، «کتاب سبز»، «بازگشت مری پاپینز» و «معاون».

▪بهترین بازیگر مرد فیلم درام: بردلی کوپر در «ستاره‌ای متولد می‌شود»، ویلم دفو در «بر دروازه ابدیت»، لوکاس هدجز در «پسر برگشت»، رامی ملک در «حماسه کولی» و جان دیوید واشنگتن در «بلکککلنزمن».

▪بهترین بازیگر زن فیلم درام: گلن کلوز در «همسر»، لیدی گاگا در «ستاره‌ای متولد می‌شود»، نیکول کیدمن در «ویرانگر»، ملیسا مک‌کارتی در «ممکن است مرا ببخشی؟» و رزاموند پایک در «جنگ محرمانه».

▪بهترین بازیگر مرد موزیکال یا کمدی: کریستین بیل در «معاون»، لین‌مانوئل میراندا در «بازگشت مری پاپینز»، ویگو مورتنسن در «کتاب سبز»، رابرت ردفورد در «پیرمرد و تفنگ» و جان سی‌.رایلی در «استن و اولی».

▪بهترین کارگردان: بردلی کوپر برای «ستاره‌ای متولد می‌شود»، آلفونسو کوارون برای «رم»، پیتر فارلی برای «کتاب سبز»، اسپایک برای «بلکککلنزمن» و آدام مک‌کی برای «معاون».

▪بهترین پویانمایی: «شگفت‌انگیزان‌۲»، «جزیره سگ‌ها»، «میرای»، «رالف اینترنت را خراب می‌کند» و «اسپایدرمن».

▪بهترین فیلمنامه: آلفونسو کوارون برای «رم»، دبورا دیویس و تونی مک‌نامارا برای «سوگلی»، بری جنکینز بریا «اگر خیابان بیل لب به سخن می‌گشود»، آدام مک‌کی برای «معاون» و پیتر فارلی برای «کتاب سبز».

▪بهترین فیلم غیرانگلیسی‌ زبان: «کفرناحوم»، «دختر»، «هرگز روی برمگردان»، «دزدان فروشگاه» و «رم».

فهرست نامزدهای بخش تلویزیون جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹

▪بهترین سریال درام: «آمریکایی‌ها»، «بادیگارد»، «بازگشت به خانه»، «کشتن ایو» و «پوز».

▪بهترین سریال کمدی یا موزیکال: «بری»، «مکان خوب»، «شوخی»، «متد کامینسکی» و «خانم میزل شگفت‌انگیز».

▪بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: «قتل جیانی ورساچه»، «فرار از دانیمورا»، «چیزهای تیز»، «یک رسوایی کاملا انگلیسی» و «روان‌پزشک».

▪بهترین بازیگر زن سریال درام: الیزابت ماس در «سرگذشت ندیمه»، ساندرا اوه در «کشتن ایو»، جولیا رابرتس در «بازگشت به خانه»، کری راسل در «آمریکایی‌ها» و کاترینا بلف در «غریبه».

▪بهترین بازیگر مرد در سریال درام: جیسون بیتمن در «اوزارک»، استیون جیمز در «بازگشت به خانه»، ریچارد میدن در «بادیگارد»، بیلی پورتر در «پوز»، متیو ریس در «آمریکایی‌ها».

▪بهترین بازیگر زن در یک مینی سریال یا فیلم تلویزیونی: ایمی آدامز در «چیزهای تیز»، پاتریشیا آرکت در «فرار از دانیمورا»، کانی بریتون در «جان کثیف»، لارا درن در «افسانه» و رجینا کینگ در «هفت ثانیه».

▪بهترین بازیگر مرد در مینی سریال یا فیلم تلویزیونی: آنتونیو باندراس، دنیل برول، دارن کریس، بندیکت کامبربچ و هیو گرنت.

پایان پیام

کد خبر : 109905 ساعت خبر : 4:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=109905
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات