مدرس کنکور مثل سایر کارشناسان نیست که همزمان در دو شبکه به صورت زنده نباشد

مدرس کنکور مثل سایر کارشناسان نیست که همزمان دو شبکه نباشد

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: ماجرای حضور یکی از کارشناسان در تلویزیون، مهر تاییدی بر ضرب المثل «دو روح هستیم در یک بدن» بود.

براساس ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است، شبکه یک و دو، به طور همزمان برنامه‌ای را پخش می‌کردند که میهمان هر دو یکی از کارشناسان و مدرسان کنکور بود.

این خبر تا اینجا عجیب نیست و قبلا هم تجربه آن را داشته‌ایم. مثلا وقتی یک سریال کره‌ای همزمان از دو شبکه سراسری و سه شبکه استانی پخش می‌شد. تفاوت این خبر جایی است که هر دو شبکه از عنوان «زنده» در گوشه لوگوی شبکه استفاده کردند!

کدام شبکه گفته مدرس کنکور زنده است؟

هنوز مشخص نیست که کدام شبکه دچار اشتباه دستی (یا سهو تایپ) شده که کلمه زنده را درج کرده است.

از آنجایی که بعید است یکی از طرفین این موضوع را قبول کند، بد نیست یک کمیته بی‌طرف برای بررسی این موضوع تشخیص شود و تا سال‌ها درباره این موضوع، نظر دهد، موضع‌گیری کند، اسرار هویدا کند و خلاصه هر کاری که بقیه کمیته‌های تحقیق می‌کنند انجام دهد.

کلمه زنده معانی دیگری دارد، به خصوص برای مدرس کنکور

البته ما خودمان هم می‌دانیم به کار بردن کلمه زنده، به معنای پخش زنده نیست و می‌تواند معانی دیگری داشته باشد. همانطور که نشان دادن شش انگشت در تیم ملی، ممکن است علامت شش راهی برق باشد و یا رساندن پیام شش کیلو هم برای من بخر.

رقابت دو شبکه برای جذب مخاطب مدرس کنکور

اتفاقا باید از رقابت شبکه‌ها با یکدیگر استقبال کرد که برای جذب مخاطب با هم رقابت می‌کنند. مهیا کردن حق انتخاب برای بیننده، خودش کم حرکتی نیست که این دو شبکه به آن دست زده‌اند.

دو مدرس کنکور یکی بودند؟

اصلا از کجا معلوم که هر دو شبکه واقعا زنده نبودند؟ اصلا از کجا معلوم هر دو کارشناس، یکی هستند؟

شاید این دو کارشناس دو قلو بودند. شاید این کارشناس برای آنکه روی مدیران شبکه‌ها را زمین نیندازد، فردی مشابه خودش را به شبکه فرستاده باشد؟

از کجا معلوم آن دیگری کپی نباشد، آن یکی اصل؟ اصلا شاید هر دوی آنها کپی باشند و اصل آنها در کلاس دیگری باشد و دارد آموزش کنکورش را می‌دهد و ماستش را می‌خورد.

پایان پیام

کد خبر : 112092 ساعت خبر : 9:14 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112092
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات