مردم شهر پلدختر می‌خواهند از مزایای مناطق جنگی بهره‌مند شوند

مردم شهر پلدختر می‌خواهند از مزایای مناطق جنگی بهره‌مند شوند

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: چرا سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهیم و برای خدمتگزاران واقعی برای تولید و اشتغال مانع‌تراشی می‌کنیم؟

به گزارش پایگاه گلونی، سید حمیدرضا کاظمی در نطق میان دستور جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز به دلیل تحریم‌های ظالمانه در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و برای خروج از آن باید الزامات خاصی را مدنظر قرار دهیم.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: می‌توان به سیاست تولید داخلی روی آورد. نگاهی به بودجه‌های جاری و عمرانی در سنوات گذشته نشان از فربه‌تر شدن دولت و نحیف‌تر شدن مردم دارد.

چرا میلیون‌ها نفر زیر خط فقر زندگی می‌کنند و برای توسعه تولید این همه مانع وجود دارد؟ چرا سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهیم و برای خدمتگزاران واقعی برای تولید و اشتغال مانع‌تراشی می‌کنیم؟

وی ادامه داد: راه نجات کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی یعنی کار و تلاش مضاعف و استوار در برابر دشمنان. یعنی ملت ایران یعنی مردم، دغدغه آب و نان نداشته باشند، یعنی تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

مردم شهر پلدختر می‌خواهند از مزایای مناطق جنگی بهره‌مند شوند

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس با بیان اینکه لرستان می‌تواند با تقویت زیرساخت‌ها و تقویت کار نیاز مردم را تامین کند، متذکر شد: با ادامه وضعیت فعلی تخصیص اعتبار استان‌های محروم به صورت قطره‌چکانی موجب تداوم دور باطل فعلی می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: وزارت خارجه با انسجام‌بخشی هم‌پیمانان منطقه‌ای و با جذب روشنفکران سیاسی و مدنی در عرصه جهانی، تحریم‌ها را در سطح جهان بی‌اثر کند.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خطاب به رییس‌جمهور متذکر شد: آقای روحانی همانطور که می‌دانید شهرستان پلدختر در هفته‌های گذشته گرفتار سیلی وسیع و وارد شدن خسارت سنگین به بخش‌های مختلف شهرستان شد، از منظر رییس‌جمهور دستورات لازم را به وزراتخانه‌های کشور، نیرو، راه و جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه صادر کنید.

نماینده پلدختر در مجلس همچنین متذکر شد: طی هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۷۰ بار بمباران شدیم و شهرستان پلدختر به ویرانه تبدیل شد و به هویزه ثانی مبدل شد. یکی از خواسته‌های مردم شهر، بهره‌مندی از مزایای مناطق جنگی است.

پایان پیام

کد خبر : 111157 ساعت خبر : 5:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=111157
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات