نمایندگان مجلس آمریکا از تجربه ما در توئیتر و اینستاگرام استفاده کنند

نمایندگان مجلس آمریکا از تجربه ما در توئیتر و اینستاگرام استفاده کنند

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: نماینده ۲۹ ساله مجلس نمایندگان آمریکا از حوزه انتخابیه نیویورک قرار است کلاس مخصوصی برای نمایندگان دموکرات برگزار کند تا راه‌های کسب محبویت در توئیتر را به آنها آموزش دهد.

جوان‌ترین زن کنگره آمریکا، بیش از ۲ میلیون فالوئر در توئیتر و ۱٫۸ میلیون هم در اینستاگرام دارد. ویدئوهای او در آموزش آشپزی و یا چگونگی ورود به مجلس نمایندگان اخیرا بسیار محبوب و پرلایک شده‌اند. (خبرآنلاین)

نمایندگان مجلس آمریکا عقبتر از مسئولان ما

به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس آمریکا و حتی می‌توان گفت مسئولان این کشور تازه وارد محسوب می‌شوند و تا امروز، جور همه آنها را آقای ترامپ، رئیس جمهور آمریکا می‌کشید.

با توجه به فعالیت بخش قابل توجهی از مسئولان و سیاستمداران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی به خصوص توئیتر و ایسنتاگرام، توصیه‌هایی دارید که امیدواریم این نماینده آمریکا در کلاس آموزشی خود مطرح کند تا نمایندگان آمریکایی، سریعتر فالوئر کسب کنند.

یک. انتشار حرف‌های خصوصی در جلسات به صورت عمومی. هرچه این حرف‌ها خصوصی‌تر باشد بهتر است. حرفه‌ایی که در یک جمع یا در سخنرانی عمومی مطرح می‌شود، مخاطب ندارد.

دو. بهترین حرف‌ها مربوط به جلسات دو نفره است. به خصوص اگر یکی از طرفین از دنیا رفته باشد.

سه. نمایندگان مجلس آمریکا نظر دادن درباره هر موضوعی که به ذهن می‌رسد را فراموش نکنید.

چهار. موفقیت با کسی است که قبل از سایر مسئولان، خبری را منتشر کند. پیشنهاد می‌شود گوشی خود را در جلسات برده و از همان‌جا مخابره کنند.

پنج. برای نتایج مختلف جلسات، پیام‌های آماده و ذخیره شده داشته باشند که وقتشان صرف تایپ کردن چهار کلمه نشود.

نمایندگان مجلس آمریکا تنها نیستند

شش. نمایندگان مجلس آمریکا یادشان باشد که بسیاری از افراد قبل از آنها در توئیتر و ایسنتاگرام حضور داشتند. پس انتشار مطالب مثل روزنامه یا تلویزیون یا رادیو و… نیست که یکطرفه باشد. اینجا مخاطب هم حاضر است.

هفت. در بلاک کردن حساب افرادی که نظر مخالف می‌دهند صبوری به خرج دهند. ممکن است سرعت نظرات مخالف بیش از سرعت بلاک کردن شما باشد.

هشت. پیش از هر اقدام منفی در محیط‌های دیگر از جمله دعوا، توهین و… نمایندگان مجلس آمریکا پیشنهاد می‌شود حساب خود را برای مدت محدودی مسدود کنند  تا آب‌ها از آسیاب بیافتد.

نه. پیش از هر اقدام مثبت به صورت علنی، حتما صفحه خود را آماده کنند تا افزایش میزان فالوئر به صورت نجومی را احساس کنند. البته افراد غیرمسئول برای اقدامات منفی هم باید صفحه خود را باز نگه دارند.

ده. خرید لایک و فالوئر با قیمت‌های مختلف انجام می‌شود. نمایندگان مجلس آمریکا مراقب باشند سرشان کلاه نرود.

پایان پیام

کد خبر : 112089 ساعت خبر : 9:06 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112089
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات