هفته نامه طنز و کارتون پلخمون منتشر شد

هفته نامه طنز و کارتون پلخمون منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بیست و دومین شماره هفته‌نامه طنز و کارتون پلخمون منتشر شد.

در طرح جلد این شماره هفته نامه طنز و کارتون پلخمون و به قلم علیرضا پاکدل کارتونی در خصوص فاجعه واژگونی اتوبوس دانشجویانِ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات به چاپ رسیده است.

در صفحات میانی این هفته نامه طنزهایی در خصوص گاف شبکه کیش و پخش صحنه‌هایی ممنوعه از فیلم جکی‌چان نوشته شده است. در این شماره پلخمون طرحی از آنجلینا جولی به بهانه شایعاتی در خصوص کاندیدای ریاست جمهوری شدنش در آمریکا و کمیک استریپ جالبی در مورد کی‌روش دیده می‌شود.

در هفته نامه طنز و کارتون پلخمون ۲۲، آثار طنزی از پوریا عالمی، محمد علی مومنی، مهدی استاد احمد، قاسم رفیعا، مجتبی نخعی راد، مهدی محمدی، مهدیه جوادی، محمد علی محمدپور و ارژنگ حاتمی به چاپ رسیده است و علیرضا پاکدل، محمدرضا میرشاه‌ولد، مهدی عزیزی، آرش فروغی و فیروز مظفری کارتون‌ها و کمیک در این شماره پلخمون دارند.

این هفته نامه طنز و کارتون روزهای پنجشنبه ضمیمه روزنامه شهرآرای مشهد می‌باشد و نسخه الکترونیکی آن هر هفته در سایت جار قرار می‌گیرد. سردبیر این هفته نامه ارژنگ حاتمی و مدیرهنری آن علیرضا پاکدل است.

هفته نامه طنز و کارتون پلخمون منتشر شد

 تعبیر خواب

محمد علی محمدپور در این شماره نوشته است:

 مشتری

مشتری ۲ نوع است؛ یکی سیاره مشتری و یکی هم خریدار. اگر واقعا مورد اول بوده و شما سیاره مشتری را توی خواب دیدید که جا دارد بپرسیم شما قبل از خواب چی می‌زنید؟

مگر کریستوفر نولان هستید که خوابتان این‌جور تخیلی است؟

اما اگر مورد دوم است و خواب دیدید که توی خواب مشتری به معنی خریدار هستید، بدانید تعبیرش این است که همیشه حق با شماست البته روی کاغذ.

اگر دانشجو هستید بدانید در صورتی که راننده سرویس دانشگاهتان مهارت داشته باشد و بتواند خودرو ترمزبریده را کنترل کند، خواهید توانست با موفقیت مدرکتان را بگیرید چون مسئولان دانشگاهی هم معتقدند همیشه حق با مشتری است.

پس تا می‌توانید پول بدهید و جنس مرغوب ببخشید مدرک مرغوب برای قاب‌کردن به دیوار‌ بگیرید.

مرغ

اگر توی خوابتان مرغ دیدید اصلا تعجب نکنید. جدیدا آدم‌ها توی خواب، مرغ زیاد می‌بینند. به شما توصیه می‌کنیم هر جا توی خوابتان مرغ دیدید در جا هر طور که می‌توانید آن مرغ را خام، پخته، با پر، بدون پر، خلاصه هر جور که مقدور بود میلش کنید.

هیچ تعارف نکنید و مرغ را درسته بخورید چرا که در بیداری به این راحتی‌ها تخم مرغ هم گیرتان نمی‌آید چه برسد به خودش و رانش.

درضمن اگر توی خوابتان دیدید یک مرغ چاق یک مرغ لاغر را خورد، بدانید که قیمت مرغ همین‌جور با شیبی ملایم بالا و بالاتر خواهد رفت.

اگر هم مرغی لاغر مرغی چاق را خورد که باز هم قیمت بالا می‌رود. نه واقعا انتظار دارید قیمت‌ها پایین بیاید؟

برکناری/ استعفا در هفته نامه طنز و کارتون پلخمون

اگر شهروند عادی هستید و خواب استعفا دیدید که توصیه می‌کنیم شام را سبک‌تر بخورید.

ولی اگر مسئول هستید و خواب استعفا یا برکناری دیدید، بدانید که این یک خواب بی‌خود است و تعبیری ندارد. بنابراین با شعار «ما را عهدی است با مردم که تا جان در بدن داریم» به خدمت‌رسانی خودتان ادامه دهید.

مگر خارج است که قرار باشد استعفا دهید؟ حالا خیلی هم فشار آوردند از روی این صندلی بلند شوید بنشینید روی آن صندلی.

البته اگر مدیر شبکه تلویزیونی هستید حواستان را جمع کنید چون ممکن است یک فیلم را اشتباهی به جای درایو E از درایو D بردارید و زمینه برکناری فوری خودتان را فراهم کنید. پس بیشتر دقت کنید و حتی به چهره مأخوذ به حیای جکی‌چان هم اعتماد نکنید.

بابانوئل

واقعا بابانوئل توی خوابتان می‌بینید؟ بابا شما خیلی باکلاس‌اید ما خیلی هنر کنیم درنهایت حاجی فیروز می‌بینیم.

اما دیدن بابانوئل تعبیرش این است که به‌زودی یک هدیه و کادو خوب خواهید گرفت.

اگر ژن‌تان معمولی است که طبیعی است هدیه‌تان هم معمولی خواهد بود و احتمالا قرار است به زودی ۴۵هزار و پانصد تومان، یارانه‌تان را واریز کنند ولی اگر آقازاده هستید یا داماد فلانی هستید، بدانید که به زودی بدون اینکه پدر یا پدرزن مسئولتان روحش هم خبر داشته باشد شما یک منصب و مقام خوب هدیه خواهید گرفت.

درضمن محض احتیاط پارکینگ را هم هر چند دقیقه یک‌بار بررسی کنید شاید آن هدیه، یک لکسوس آبیِ ناقابل از طرف ددی باشد.

هفته نامه طنز و کارتون پلخمون

هفته نامه طنز و کارتون پلخمون منتشر شد
هفته نامه طنز و کارتون پلخمون منتشر شد

پایان پیام

کد خبر : 110718 ساعت خبر : 1:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=110718
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات