کتابخوان جدید کیندل پلاستیکی است یا شیشه‌ای و ویژگی مهم آن چیست؟

به نظر می‌رسد که کتابخوان جدید کیندل برای جلوگیری از صدمات احتمالی مثل شکسته شدن با پلاستیک ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  به نقل از ایبوک ریدر، کیندل پیپر وایت (Kindle Paperwhite) یکی از پرفروش‌ترین کتابخوان‌های شرکت آمازون است که به طور اختصاصی برای مطالعه کتاب‌های الکترونیک تولید شده است. (+)

این دستگاه به صفحه نمایشی لمسی مجهز است. این نمایشگر بسیار شبیه به صفحه کاغذ بوده و به ندرت نور محیط اطراف را منعکس می‌کند.

طول عمر باتری کتابخوان جدید کیندل در مقایسه با تبلت‌ها بسیار زیاد است و به شما این امکان را می‌دهد که تا هفته‌ها از دستگاه‌ استفاده کنید.

در این کتاب‌خوان از صفحه نمایشی ۶ اینچی استفاده شده است و به نظر می‌رسد صفحه غیرشیشه‌ای آن نیز به همین خاطر باشد.

بسیاری از کارشناسان استفاده از مواد پلاستیکی برای ساخت صفحه نمایش آن را اشتباه عنوان می‌کنند ولی ظاهراً مدل جدید کیندل برای جلوگیری از صدمات احتمالی مثل شکسته شدن با پلاستیک ساخته شده است.

 ویژگی کتابخوان جدید کیندل

در ساخت صفحات دستگاه‌های مشابه از پلاستیکی مخصوص به نام موبیوس استفاده می‌شود که در مقابل ضربات بسیار مقاوم است و مسئولان آمازون نیز دقیقاً هدفشان همین بوده است.

البته آمازون گفته است که نوع پلاستیک به کار گرفته شده مقاوم‌تر و سبک‌تر از موبیوس است.

البته هنوز خود آمازون تایید نکرده است که صفحه کیندل جدید از پلاستیک است یا شیشه ولی به هر حال با توجه به ابعاد و وزن این کتابخوان می‌توان به خوبی متوجه شد که آمازون به دنبال رکوردشکنی نبوده است.

استفاده طولانی کتابخوان جدید کیندل

کاری که ما در محصولاتی چونVoyage و Oasis دیده بودیم. بلکه آن چیزی که در Paperwhite برای آمازون اهمیت بالایی داشته، تجربه‌ کاربر بوده است. یعنی استفاده طولانی کاربر را اذیت نمی‌کند.

مثل اکثر کتاب‌های موجود در بازار آمازون به زبان انگلیسی است و برای خواندن کتاب‌های فارسی باید از فرمت PDF استفاده کنید.

باید گفت که امکان تغییر اندازه‌ فونت متون فارسی در این فرمت وجود ندارد. البته می‌توان از راه جایگزین، زوم کردن استفاده کرد.

پایان پیام

کد خبر : 109664 ساعت خبر : 7:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=109664
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات