گشوده شدن درهای باغ ملی به صورت ۲۴ساعته بزودی ممکن می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از گشوده شدن درهای باغ ملی به صورت ۲۴ساعته برای مردم خبر داد.

پایگاه خبری گلونی؛ در مورد آخرین وضعیت سردر باغ ملی و میدان مشق که توسط شهرداری در دوره مدیریت پیشین با صرف مبالغ میلیاردی بهسازی شد، گفت: پیش از این اعلام کرده بودم که شهرداری تهران برای بازسازی این فضاها بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده و این فضاها عمومی و برای همه مردم است و فضای خاص برای دستگاه خاصی نیست.

وی با بیان اینکه میدان مشق و باغ ملی از بناهای شناسنامه‌دار تهران است، افزود: این فضا با معماری ویژه اواخر دوره قاجار و پهلوی اول از عناصر هویت‌ساز تاریخ شهر تهران به‌حساب می‌آید، اما شاهد بودیم که درهای باغ ملی بعد از اتمام ساعت کاری بسته می‌شود و این در حالیست که بسیاری از مراکز دیدنی و موزه ها در این راستا قرار دارد اما درها بسته می‌شود و مردم پشت درهای بسته می‌مانند.

مسجد جامعی با اشاره به برنامه شهرداری برای احیاء حیات شبانه تصریح کرد: باز شدن درهای مجموعه باغ ملی می‌تواند گام موثری در راستای احیاء حیات شبانه تهران داشته باشد که خوشبختانه حالا خبرهای خوبی به گوش می رسد و براساس رایزنی‌های انجام شده درهای باغ ملی به صورت ۲۴ ساعته بروی مردم گشوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارها پیگیر این موضوع بودیم تا این فضا شب ها هم برای مردم در دسترس باشد، گفت:خوشبختانه با خبر شدیم که در پی رایزنی‌ها با وزارت خارجی به زودی فضای باغ ملی، شبها نیز برای مردم در دسترس خواهد بود.

در مورد آخرین وضعیت سردر باغ ملی و میدان مشق که توسط شهرداری در دوره مدیریت پیشین با صرف مبالغ میلیاردی بهسازی شد، گفت: پیش از این اعلام کرده بودم که شهرداری تهران برای بازسازی این فضاها بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده و این فضاها عمومی و برای همه مردم است و فضای خاص برای دستگاه خاصی نیست.

پایان پیام

کد خبر : 110728 ساعت خبر : 10:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=110728
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات